فرشید سمیعی بالاخره رویت شد؛ قاب مشترک با جواد نکونام و شهریاری!

فرشید سمیعی بالاخره رویت شد؛ قاب مشترک با جواد نکونام و شهریاری!

پایگاه خبری فوتبالی- جدیدترین تاکتیک برای اثبات این موضوع که هیچ مشکلی در باشگاه استقلال وجود ندارد، ثبت عکس‌های یادگاری خاص است!

به گزارش فوتبالی، مشکلات فرشید سمیعی با جواد نکونام و احمد شهریاری بر کسی پوشیده نیست اما در این بین رسانه رسمی باشگاه استقلال قصد دارد شرایط را عادی نشان دهد. شروع اختلاف سمیعی و نکونام به پیش‌فصل برمی‌گردد؛ درست زمانی که استقلالی‌ها قصد عزیمت به ترکیه را داشتند، روزنامه خبرورزشی در طی گزارشی مدعی شد پسر جواد نکونام هم قرار است با هزینه باشگاه به ترکیه برود و تنها چند ساعت بعد، تصاویر لیست سفر به ترکیه هم منتشر شد که نام آرین نکونام در آن دیده می‌شد! پس از این اتفاق نهادهای نظارتی از سفر پسر نکونام با هزینه باشگاه جلوگیری کردند و نکونام، سمیعی را مقصر این داستان می‌دانست و برای همین به او اعلام کرد نباید با پرواز تیم به ترکیه بیاید.

اختلافات نکونام و سمیعی تا جایی شدت گرفت که سرمربی استقلال بارها علیه مدیرعامل این تیم مصاحبه کرد و سمیعی هم در پاسخ به نکونام، داوود حقدوست مشاور خود را به جلو فرستاد تا به سرمربی استقلال حمله کند. 

حمله‌ای که البته ثمری نداشت و احمد شهریاری مطابق گذشته حمایت خود از نکونام را اعلام کرد. پس از باخت استقلال تهران به استقلال خوزستان، شایعات برکناری نکونام شنیده می‌شد و حتی مدیران استقلال با گزینه‌هایی مانند پتف، ساپینتو، فرهاد مجیدی و... بر سر میز مذاکره نشستند اما سرانجام توافقی حاصل نشد. 

پس از این اتفاقات، احمد شهریاری در تمرین استقلال حاضر شد و سپس کانال رسمی باشگاه از ادامه همکاری با جواد نکونام خبر داد. در این بین اما مدیرعامل استقلال یعنی فرشید سمیعی در جلسه ابقای جواد نکونام حضور نداشت که این موضوع در نوع خود عجیب به‌نظر می‌رسید.

پس از گذشت مدتی نوبت به دربی رسید و احمد شهریاری به همراه چند تن از پیشکسوتان باشگاه در تمرین استقلال حاضر شد تا بار دیگر حمایت خود از نکونام را نشان دهد اما باز هم خبری از فرشید سمیعی در این جلسه نبود تا به اهالی فوتبال ثابت شود یا از سمیعی برای شرکت در این مراسمات دعوت نمی‌شود یا او به خاطر اختلاف با شخص جواد نکونام، عمدا غیبت می‌کند.

استقلال با جواد نکونام در دربی 104 بازنده شد و این پرسپولیس بود که با تک‌گل محمدحسین کنعانی‌زادگان سه امتیاز مهم این مسابقه را کسب کرد. نکونام پس از این شکست تلخ، از هدایت استقلال استعفا کرد اما به‌خوبی می‌دانست در آستانه بازی با السد قطر با استعفای او موافقت نمی‌شود و این موضوع به‌معنای ابقای مجدد او خواهد بود که درنهایت همین اتفاق هم رخ داد. استقلال شب گذشته ایران را به مقصد قطر ترک کرد تا مقابل السد قرار بگیرد و در این بین یک قاب جالب هم ثبت شد. 

احمد شهریاری و فرشید سمیعی پای پرواز تیم حضور داشتند و با نکونام عکسی به یادگار گرفتند تا اینگونه برداشت شود که شرایط باشگاه خوب است و این سه نفر هیچ مشکلی با هم ندارند.

در پشت پرده اما اوضاع استقلال اصلا جالب نیست و مشکلات تیم با قاب یادگاری حل نمی‌شود. اگر قرار بر عکس یادگاری باشد، علی خطیر و نکونام فصل گذشته در خانه کشتی کنار علیرضا دبیر برای رفع مشکلات عکس گرفتند اما درنهایت نه‌تنها مشکلات حل نشد، بلکه اوضاع به‌هم ریخت و درنهایت علی خطیر نتوانست فصل را در استقلال تمام کند و آبی‌ها با نکونام هم به عنوان قهرمانی نرسیدند.

۵۷۹۳