کنایه فرشید سمیعی به پرسپولیس؛ با هوادار متمول سقف را دور می‌زنند!

کنایه فرشید سمیعی به پرسپولیس؛ با هوادار متمول سقف را دور می‌زنند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال در مصاحبه امروز خود به پرسپولیسی‌ها کنایه زد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فعالیت خوبی داشت و موفق شد چندین بازیکن باکیفیت را جذب کند. 

در این بین اما آبی‌ها نتوانستند سقف بودجه را رعایت کنند و برای همین قرارداد بازیکنی مانند گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ ثبت نشده است.

استقلال، تراکتور و سپاهان، ۳ باشگاه لیگ برتری هستند که تاکید زیادی روی افزایش سقف بودجه دارند چراکه هر ۳ تیم مانند پرسپولیس باید در مسابقات آسیایی هم شرکت کنند.

جلسات مختلفی در راستای افزایش سقف بودجه برگزار شد اما پرسپولیس صراحتا اعلام کرد با افزایش سقف بودجه موافق نیست چراکه رقیبی مانند تراکتور با خرید علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی برای قرمزهای تهران حاشیه‌ساز شد و پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند رقبا بیش از پیش تقویت شوند.

سال‌هاست ابهامات زیادی در مورد یک هوادار متمول پرسپولیس وجود دارد، هواداری که طبق شایعات خارج از قرارداد به بازیکنان پول می‌دهد و سایر باشگاه‌های لیگ برتری به کرات در مورد این موضوع اعتراض کرده‌اند.

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در مصاحبه امروز خود با اشاره به هوادار متمول گفت: " انتظار داشتیم به عنوان نماینده ایران در آسیا حمایت شویم ولی اجازه افزایش سقف برای حضور قدرتمند در آسیا داده نشد. خیلی‌ها می‌دانند که برخی تیم‌ها با داشتن هوادار متمول سقف را دور می‌زنند و حالا مخالف افزایش سقف قرارداد هستند. با دوستان صحبت کردم و گفتند به هیچ عنوان ابراز کنترل روی پول‌های پرداخت شده از جای دیگر ندارند و آب پاکی روی دست‌مان ریختند".

در شرایطی که مدیرعامل باشگاه استقلال از تیمی اسم نبرده اما کاملا مشخص است که مخاطب صحبتهای او قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است. تیمی که گویا به خاطر صحبتهای امروز فرشید سمیعی، تصمیم به شکایت از او گرفته است.

۵۷۹۳