فوری/ جلسه هیات مدیره استقلال در مکانی نامعلوم؛ سرنوشت جواد نکونام امشب مشخص می‌شود!

فوری/ جلسه هیات مدیره استقلال در مکانی نامعلوم؛ سرنوشت جواد نکونام امشب مشخص می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- به احتمال زیاد امشب اخراج جواد نکونام به‌شکل رسمی اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در حال حاضر شرایط جالبی ندارد و دقیقا در نقطه‌ای ایستاده که به معنای واقعی کلمه هم هوادار، هم باشگاه و هم هلدینگ او را نمی‌خواهد.

باشگاه استقلال در چند روز اخیر با چندین سرمربی خارجی مذاکره کرده و تمام اخبار هم رسانه‌ای شده است اما نکونام نه‌تنها از سمت خود استعفا نمی‌کند بلکه تمرینات استقلال را هم به قوت گذشته برگزار می‌کند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال هنوز خبر اخراج جواد نکونام را به‌شکل رسمی اعلام نکرده و طبق شنیده‌ها این اتفاق به‌زودی رخ می‌دهد. 

آنطور که خبرنگار صدا و سیما اعلام کرده، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درحال برگزاری است و طبق اخبار موثق، این جلسه در باشگاه و دفتر هلدینگ برگزار نشده و اعضای هیات‌مدیره در مکانی نامعلوم گرد هم آمده‌اند.

احتمالا خروجی این جلسه اعلام رسمی اخراج جواد نکونام خواهد بود و در عین حال اعضای هیات مدیره در مورد سرمربی جدید باشگاه با یکدیگر صحبت می‌کنند.

پتف جدی‌ترین گزینه مدیران استقلال برای جانشینی نکونام بود اما ظاهرا این سرمربی با فشار هواداران استقلال فعلا منتفی شده، البته گفتنی است پتف به دستور هاشم سمیعی همچنان در ترکیه حضور دارد و منتظر جمع‌بندی نهایی باشگاه است.

۵۷۹۳