حمایت اینستاگرامی فرهاد مجیدی از جواد نکونام/ هفت، پشت شش درآمد!

حمایت اینستاگرامی فرهاد مجیدی از جواد نکونام/ هفت، پشت شش درآمد!

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی، سرمربی محبوب هواداران استقلال که دو فصل پیش سرمربی استقلال بود و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید، با یک استوری در صفحه اینستاگرامش از او حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران استقلال در حالی اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم محبوب‌شان را دنبال می‌کنند که هر ساعت یک اظهار نظر یا واکنش ابعاد جدیدی به زمان نهایی این موضوع می‌دهد.

حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال یکی از پرتکرار ترین خبرهای یک هفته گذشته بوده است. چهره‌ای که حالا در میان بسیاری از هواداران استقلال محبوبیت زیادی دارد و حالا همه او را گزینه خوبی برای هدایت استقلال در فصل پیش رو می دانند. هواداران استقلال هم او را می خواهند و حالا فقط مانده اعلام رسمی باشگاه استقلال.

با این حال فرهاد مجیدی دقایقی پیش تصویری معنادار را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا به نوعی حمایت خود را از همبازی سابقش نشان داده باشد. البته هنوز به صورت رسمی جواد نکونام سرمربی استقلال نشده است، اما از روز جمعه یعنی تقریبا سه روز پیش، موجی ویژه از حمایت هواداران استقلال و پیشکسوتان این تیم از جواد نکونام، تشکیل شده است.

گفته شده که حضور نکونام در استقلال دارای موانعی است که در حال برطرف شدن است و تا برطرف نشدن این موانع، نکونام نمی تواند فصل آینده سرمربی استقلال باشد. با توجه به حمایت شدید هواداران استقلال از نکونام، او تنها گزینه ایرانی است که باشگاه استقلال دارد و دیگر گزینه های ایرانی نتوانستند هواداران این تیم را برای حضور در سکان سرمربیگری استقلال راضی کنند.

باید دید در نهایت آیا نکونام سرمربی استقلال خواهد شد یا  اتفاق دیگری خواهد افتاد.

۹۰۹۸