پشت پرده رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال از سوی فرهاد مجیدی؛ از مدت قرارداد تا آماده نبودن ورزشگاه آزادی!

پشت پرده رد پیشنهاد سرمربیگری استقلال از سوی فرهاد مجیدی؛ از مدت قرارداد تا آماده نبودن ورزشگاه آزادی!

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های مدیریت استقلال برای جانشینی جواد نکونام بود اما توافق با او حاصل نشد.

به گزارش فوتبالی، استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان شکست خورد و این اتفاق آبستن حواشی جدیدی برای آبی‌ها شد. هواداران استقلال که از عملکرد تیم محبوب خود راضی نبودند، خیلی زود در فضای مجازی خواهان اخراج جواد نکونام شدند و در این راستا، هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال با چندین گزینه بر سر میز مذاکره نشستند.

استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم به مقام قهرمانی رسید و فرهاد بین سکوهای آبی از محبوبیت بالایی برخوردار است. با توجه به مشکلات سقف بودجه، فرهاد مجیدی بهترین گزینه برای جانشینی جواد نکونام بود اما پس از چند جلسه مذاکره با این مربی، در حالیکه مجیدی در مذاکرات اولیه اوکی را به مدیران هلدینگ و باشگاه استقلال داده بود، در نهایت سرمربی استقلال و جایگزین فرهاد مجیدی نشد. آنطور که خبر آمده بود، فرهاد مجیدی درخواست قراردادی یک‌ساله کرده بود اما مدیران استقلال به‌دنبال توافق سه ساله با این سرمربی بودند. 

طبق شنیده‌ها، موضوع دیگری که باعث شد مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کند، اوضاع نابسامان ورزشگاه آزدی بود. استقلال و پرسپولیس به‌معنای واقعی کلمه در لیگ برتر بیست‌وچهارم خانه به دوش هستند و آماده نبودن ورزشگاه آزادی باعث شده دیدارهای سرخابی‌های تهرانی در ورزشگاه‌های دیگری برگزار شوند.

فرهاد مجیدی که تاکید زیادی روی حضور هواداران و بازی در یک ورزشگاه باکیفیت دارد، به‌دلیل وضعیت ورزشگاه آزادی و اینکه استقلال نمی تواند هوادارانش را کنار خودش داشته باشد، از قبول پیشنهاد استقلال سر باز زد و به مدیران و نمایندگان استقلال گفت پاسخش به پیشنهاد آنها منفی است. فرهاد مجیدی همیشه دراینگونه موارد حسابی همه چیز را بررسی می کند و وسواس خاصی برای انتخاب زمان حضورش در استقلال دارد. برخی معتقدند که او در ایران فقط در باشگاه استقلال مربیگری خواهد کرد.

اگر فرهاد مجیدی در همان جلسات ابتدایی چراغ سبز به استقلالی‌ها نشان می‌داد و روی جزییات هم مثل کلیات به توافق می‌رسید، قطعا همه شاهد اخراج جواد نکونام می‌بودند اما این اتفاق رخ نداد و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام با اعلام رسمی باشگاه استقلال جواد نکونام موقتا در سمت خود ابقا شد.

گفتنی است استقلال باید در چارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا، روز دوشنبه هفته آینده برابر الغرافه قطر قرار بگیرد و طبعا نتیجه این دیدار تاثیر زیادی در آینده جواد نکونام روی نیمکت آبی‌های تهران خواهد داشت.

5793