سوژه روز/ پایان کدورت‌های جواد نکونام و فرهاد مجیدی؟

سوژه روز/ پایان کدورت‌های جواد نکونام و فرهاد مجیدی؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید استقلال از حمایت همتای سابق خود در این تیم تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم فوتبال استقلال با اتفاقات و حواشی خاصی همراه شد که از جمله آنها میتوان به حمایت کم نظیر هواداران و پیشکسوتان تیم از این مربی اشاره کرد. حمایتی که از لحظه پایان همکاری ساپینتو جسته گریخته وجود داشت اما بعد از انتشار استوری حمایتی فرهاد مجیدی اوج گرفت.

حالا که نکونام رسما به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شده، این حمایت‌ را به فال نیک گرفته و گفته: «این همان چیزی است که ما در استقلال نیاز داریم، یک اتحاد. این اتحاد قطعا کمک می‌کند. این اتفاق، اتفاق خوبی است که شروعش با فرهاد مجیدی بود و دوستان دیگری که با من تماس گرفتند و خیلی به ما لطف داشتند و پیگیر کار من بودند. این اتحاد است که در نهایت ما را به موفقیت می‌رساند. من تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم بکنم و این را خیلی شفاف و صادقانه می‌گویم؛ پیشکسوتان، بزرگان، مدیریت و کسانی که مسئولیتی در باشگاه استقلال دارند و افتخارات این باشگاه هستند، اگر کنار ما و استقلال نباشند، هیچ موفقیتی به وجود نمی‌آید. »

در برهه‌ای که نکونام و مجیدی به ترتیب هدایت فولاد و استقلال را بر عهده داشتند، مصاف در فینال جام حذفی و ناکامی آبی‌ها مهمترین تقابل این دو مربی بود، ضمن اینکه در این اختلافات ریز و درشتی هم بین آنها به وجود آمد. با این حال جواد نکونام تمامی آنچه گذشته را طبیعت فوتبال خوانده و در این باره گفته: «ما شاید رو در رو بازی کردیم و در زمین مشکلاتی هم داشتیم و صحبت کردیم و درگیری‌ای کنار زمین بوده اما اینها طبیعت فوتبال است. شما ببینید منچسترسیتی و آرسنال بازی می‌کردند و گواردیولا و آرتتا چطور با هم برخورد داشتند. اینها چیزهای شیرین فوتبال است.»

جواد نکونام که در زمان بازیگری خود، دورانی طلایی در کنار فرهاد مجیدی تجربه کرد و به همراه استقلال قهرمان ایران شد، با بیان اینکه "فرهاد بازیکن بزرگ و یکی از افتخارات باشگاه است و مربی‌ای است که تیم را قهرمان کرد و قابل احترام است" به تمجید هم‌بازی سابق خود پرداخته و تاکید کرده همه پیشکسوتان استقلال قابل احترام هستند و برای موفقیت به حمایت آنها نیاز دارم.

6442