تایید خبر فوتبالی/ مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی؛ اختلاف فعلا بر سر مدت زمان قرارداد!

تایید خبر فوتبالی/ مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی؛ اختلاف فعلا بر سر مدت زمان قرارداد!

پایگاه خبری فوتبالی– فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال، به یک دلیل خاص، هنوز با هم به یکدیگر به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش فوتبالی، چند روز بعد از خبر اختصاصی پایگاه خبری فوتبالی درباره نارضایتی مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس از عملکرد جواد نکونام و مذاکره آنها با فرهاد مجیدی، مقاومت چند روزه چند رسانه و کانال نزدیک به نکونام و تخریب فوتبالی توسط آنها و کذب دانستن این خبر، سر انجام خبر  فوتبالی تایید شد و در نهایت این خبر توسط یک سایت خبری پربیینده نزدیک به سرمربی استقلال هم تایید شد تا روسیاهی به زغال بماند.

این سایت خبری ضمن تایید مذاکره نمایندگان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی در دبی(احمد شهریاری و فرشید سمیعی)، مدعی شده که سرمربی اسبق آبی‌ها که با این تیم قهرمانی بدون باخت در لیگ را جشن گرفت، پیشنهاد استقلال را قبول نکرده چرا که ترجیح می‌دهد کماکان در آن سوی آبهای خلیج فارس و در امارات، به مربیگری ادامه دهد اما این همه ماجرا نیست.

این خبر در شرایطی منتشر شده که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، اختلاف فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال، ربطی به علاقه فرهاد به ادامه مربیگری در امارات ندارد بلکه مدت زمان همکاری طرفین، سوژه اختلاف است.

گویا باشگاه استقلال به دنبال عقد قرارداد سه ساله با فرهاد مجیدی است اما سرمربی سابق اتحاد کلبا، تصمیم دارد در صورت بازگشت به استقلال، تنها تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد و بعد از آن دوباره با استقلال بر سر میز مذاکره بنشیند و به همین دلیل، هنوز خبری از توافق قطعی طرفین نبوده است.

نکته قابل توجه اینکه تایید خبر فوتبالی توسط رسانه‌های دیگر باعث شده که سایت خبری نزدیک به جواد نکونام مدعی شود که جواد نکونام سرمربی فعلی استقلال به شدت از تصمیم مدیران باشگاه استقلال برای مذاکره با مجیدی عصبانی شود و البته طبیعی هم هست و احتمالا باید منتظر استعفا و البته مصاحبه طوفانی او بود.

حالا باید منتظر ماند و دید در ساعات و روزهای آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.

1984