خبر ویژه/ برخلاف شایعات فضای مجازی؛ فرهاد مجیدی در فوتبال ایران ممنوع‌الفعالیت نیست!

خبر ویژه/ برخلاف شایعات فضای مجازی؛ فرهاد مجیدی در فوتبال ایران ممنوع‌الفعالیت نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف برخی شایعات و خبرهای منتشرشده، فرهاد مجیدی مشکلی برای فعالیت در فوتبال ایران و لیگ برتر ندارد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که فرهاد مجیدی به پیشنهاد استقلال پاسخ رد داده اما سرمربی سابق اتحاد کلبا، تا امروز، نه خبر فوتبالی درباره مذاکره نماینده‌های باشگاه استقلال با او را رد کرده نه جواب منفی به این تیم را تایید کرده است تا مشخص شود که بازگشت او به فوتبال ایران را نباید منتفی دانست.

حالا که این اتفاق رخ داده، شایعه‌ای در فضای مجازی از سوی تیم رسانه ای نزدیک به سرمربی فعلی استقلال مطرح شده مبنی بر آنکه فرهاد، حتی اگر هم بخواهد دوباره در استقلال مربیگری کند، امکان این کار را ندارد چرا که او از سوی نهادهای نظارتی ممنوع‌الفعالیت است و به همین دلیل او یا به پیشنهاد استقلال جواب رد داده یا اینکه باشگاه استقلال به همین دلیل سراغ گزینه خارجی رفته است.

این شایعه در حالی به صورت خبر و به طور وسیعی در فضای مجازی منتشر شده که طبق شنیده‌های موثق فوتبالی، فرهاد مجیدی ممنوع‌الفعالیت نیست و برای بازگشت به لیگ برتر، به هیچ مجوز خاصی نیاز ندارد و از سوی نهادهای نظارتی هم تایید شده است.

حتی گفته شده که مدیر برنامه‌های ایرانی او هم خبر ممنوع‌الفعالیتی فرهاد را رد کرده و گفته سرمربی اسبق استقلال، می‌تواند بدون هیچ مشکلی در لیگ برتر فعالیت کند. 

فوتبالی در اولین خبری که درباره پایان کار نکونام و گزینه بودن فرهاد مجیدی به صورت اختصاصی منتشر کرد هم اشاره کرده بود که باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس فرهاد مجیدی را استعلام کرده اند و او مشکلی برای فعالیت در فوتبال ایران ندارد.

فعلا که بازار اخبار و گمانه زنی ها درباره نیمکت استقلال، داغِ داغ است و آخرین خبر این بوده تا پایان هفته احتمال تغییر در کادر فنی آبی‌ها وجود دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید که تصمیم نهایی مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس درباره نیمکت این تیم چه خواهد بود.

1984