جزئیات جدایی فرهاد مجیدی از استقلال

جزئیات جدایی فرهاد مجیدی از استقلال

پایگاه خبری فوتبالی – سخنگوی استقلال توضیح کاملی درباره جزئیات جدایی فرهاد مجیدی از این تیم داده است.

به گزارش فوتبالی، شوکه‌کننده‌ترین اتفاق ممکن برای هواداران استقلال بعد از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر، خداحافظی فرهاد مجیدی بود.

خبر جدایی مجیدی از استقلال، قبل از آخرین بازی این تیم در لیگ مطرح شده بود اما هواداران آبی‌ها اصلا دوست نداشتند آن را باور کنند و فکر می‌کردند که این موضوع، فقط در حد یک شایعه است منتهی چند روز بعد از قهرمانی استقلال بود که مجیدی به صورت رسمی با هواداران تیمش خداحافظی کرد.

درباره این اتفاق، حرف و حدیثهای زیادی وجود دارد. مثلا زمان قرارداد مجیدی با استقلال که به گفته باشگاه، 3 ساله بود اما مجیدی در پایان فصل اول قراردادش با آجورلو، از این تیم جدا شد.

مورد بعدی هم این بود که آیا مدیران استقلال در جریان تصمیم فرهاد بودند یا آنها هم مثل هوادارانشان از این اتفاق شوکه شدند.

فرشید سمیعی سخنگوی باشگاه استقلال، دیشب در گفت و گو با برنامه وقت اضافه رادیو ایران درباره این موضوع گفت:" قرارداد مجیدی با باشگاه استقلال 3 ساله بود، وی قبل از اینکه با باشگاه اماراتی مذاکره‌ای داشته باشد با مدیرعامل و نماینده هیات مدیره صحبت‌های داشتند و درخواست کردند که به پاس تلاش‌های ایشان با استعفا و فسخ قرارداد موافقت شود و بعد از صحبت با مدیرعامل و هیات مدیره با باشگاه اماراتی وارد مذاکره شدند و به این شکل نبوده که در زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد داشتند با باشگاه اماراتی هم مذاکره‌ای داشته باشند."

نکته قابل توجه صحبتهای سمیعی اینکه مدیران استقلال به مانند هواداران این تیم از رفتن مجیدی شوکه نشدند چرا که گویا از مدتها قبل در جریان این موضوع قرار داشتند.

البته سمیعی این مساله را رد کرده که فرهاد 3 ماه قبل از جدایی از استقلال، باشگاهش را در جریان چنین موضوعی قرار داده بود:" ایشان زمزمه‌ای می‌کردند ولی به صورت حرفه‌ای و رسمی به باشگاه اعلام نشده بود و ما همچنان فکر می‌کردیم که ایشان همچنان در باشگاه استقلال خواهد بود به این علت که یک پروژه 3 ساله باشگاه با ایشان طراحی کرده بود و ما اعتقاد داشتیم با حضور فرهاد مجیدی سلسله قهرمانی‌ها رقم خواهد خورد."

1984