فرشید سمیعی جواب حملات جواد نکونام را نمی‌دهد؛ تریبون در اختیار داوود حقدوست!

فرشید سمیعی جواب حملات جواد نکونام را نمی‌دهد؛ تریبون در اختیار داوود حقدوست!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل استقلال مدت‌ها است به ظاهر سکوت کرده و جواب حملات سرمربی آبی‌ها را نمی‌دهد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وچهارم اوضاع خوبی ندارد و درگیر حواشی مختلفی شده است. در ابتدا تصور می‌شد فرشید سمیعی و جواد نکونام با یکدیگر هم‌مسیر هستند اما رفته‌رفته خلاف این موضوع ثابت شد و سرمربی استقلال به کرات علیه مدیرعامل این تیم صحبت کرد. اولین اختلاف مدیرعامل و سرمربی استقلال به اردوی ترکیه برمی‌گردد؛ در لیست سفر آبی‌ها نام فرزند نکونام دیده می‌شد و این اتفاق از سوی یک روزنامه رسانه‌ای شد و درنهایت جلوی سفر پسر نکونام با هزینه باشگاه به ترکیه گرفته شد. 

جواد تصور می‌کرد فرشید سمیعی در پشت پرده این اتفاق قرار دارد و برای همین به گوش مدیرعامل استقلال رساند او نباید با پرواز تیم به ترکیه بیاید و برای همین سمیعی در ایران ماند و چند روز بعد به همراه احمد شهریاری راهی اردوی استقلالی‌ها شد.

سپس جواد نکونام در یکی از نشست‌های خبری خود به مدیرعامل استقلال حمله و تاکید کرد سمیعی جذب بازیکنان را لفت می‌دهد و ممکن است فرصت‌ها از دست بروند. 

این حواشی نه‌تنها قطع نشد بلکه پس از باخت نکونام به استقلال خوزستان اوج گرفت و حتی کار به جایی رسید که مدیران استقلال به‌دنبال جانشین نکونام بودند اما درنهایت این سرمربی موقتا در سمت خود ابقا شد.

جواد نکونام که از مذاکره مدیریت باشگاه با گزینه‌های دیگر دلخور شده بود در مصاحبه‌ای توفانی گفت:

"دوست دارند مربی بیاورند این کار را انجام دهند. می‌خواهند مرا کنار بگذارند این کار را انجام دهند. من بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ام. خیلی قشنگ نیست زنگ بزنند و بگویند آقای نکونام زحمت کشیده‌اید اما ادامه همکاری میسر نیست خداحافظ، خداحافظ! از روزی که بازی با استقلال خوزستان به پایان رسیده است آقای سمیعی را پیدا نکردیم! ایشان یک جوری رفتار کردند که انگار طلبکار هستند. اصلا این طور نیست. در این فوتبال برد و باخت زیاد دیده‌ام. در هنگام باخت باید کنار تیم باشند، تیم‌های دیگر چطور هستند این آقایان چطور هستند؟ سمیعی موبایلش را بسته است و جواب نمی‌دهد. خداراشکر که امروز عکس او با مهرداد محمدی منتشر شد".

سرمربی استقلال ادامه داد:"سمیعی بلد است که چطور ما را معطل کند. آقای سمیعی مگر شما با مهدی دست ندادید و بر سر یک مبلغ توافق نکردید؟ بعد دوباره غیب شدید و بعد یکی را فرستادید جلوی هاشمی‌نسب نشست که اسمش را نمی‌دانست و برای تنظم قرارداد پرسیده بود اسم شما؟! این خجالت آور است. از عمد این کار را کردید که بی احترامی کند یا فردی را فرستادید که چیزی نداند؟ به هاشمی‌نسب اطلاعات غلط دادند و او علیه من مصاحبه کرد".

فرشید سمیعی که بین هواداران استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار نیست، جواب صحبت‌های جواد نکونام را نداد و در اقدامی بی‌سابقه، داوود حقدوست که نقش مشاور سمیعی را دارد مقابل خبرنگاران قرار گرفت و علیه جواد صحبت کرد. حقدوست تاکید کرد جواد نکونام دستیار خارجی را رد کرده و از طرفی بدنساز تیم مبلغ بالایی دریافت می‌کرده که با فلسفه‌های باشگاه هم‌خوانی نداشته است.

نکونام هم خیلی زود پاسخ مشاور مدیرعامل را داد و پس از تمرین روز گذشته استقلال گفت:"من فقط با آقای سمیعی صحبت کردم و به ایشان مستقیم گفتم که تمام اتفاقاتی که افتاده و واو به واو صحبت‌های ایشان را به یکی دیگه داده بودند. صحبت‌هایی که امروز مطرح شد، همه نقطه به نقطه توسط مدیرعامل بیان شده بود. تمام این صحبت‌ها دروغ بوده است. من قبلا گفته بودم این صحبت‌ها اصلاً قابل قبول نیست و من به هیچ عنوان این حرف‌ها را بدون جواب نمی‌گذارم. بدنساز من و فیزیوتراپ‌هایی که در حال حاضر با باشگاه اتلتیکو مادرید همکاری می‌کنند و پیش‌تر نیز با باشگاه رئال مادرید کار کرده‌اند".

سمیعی که همیشه در صفحه تلویزیون حاضر می شد و پاسخگو بود حالا در شرایط سختی قرار کرفته که می خواهد خودش را قایم کند و با هیچ رسانه ای صحبت نکند. حتی پس از این صحبت‌های نکونام هم حاضر به پاسخ‌گویی نشد و اکنون بیش از پیش ثابت شده صحبت‌های دیروز داوود حقدوست همان صحبت‌های فرشید سمیعی است که صرفا از دهان دیگری بیرون آمده. به هر روی نکونام اکنون در استقلال شدیدا تحت فشار است و باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار این سرمربی است و آیا او می‌تواند این مشکلات را پشت سر بگذارد یا نه.

۵۷۹۳