نباختن‌های سریالی در لیگ برتر آپدیت نشد؛ رکوردِ شیرینِ فرهاد

نباختن‌های سریالی در لیگ برتر آپدیت نشد؛ رکوردِ شیرینِ فرهاد

پایگاه خبری فوتبالی- شکست استقلال با مدل قابل انتظار جواد نکونام در نحوه بازی، استقلال را از رسیدن به خودش در روند نباختن‌های سریالی تاریخ لیگ برتر محروم کرد. جواد می توانست فرهاد مجیدی را بگیرد اما آنقدر بد باخته که حتی برخی خبرها حاکی از آن است که ممکن است هلدینگ خلیج فارس، نکونام را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌ها در هفته سوم برابر همنام خوزستانی در اهواز شکست خوردند تا سی‌امین بازی بدون باخت رقم نخورد؛ آنچه باعث شد رکورد تاریخی فرهاد مجیدی با تیمی که بدون باخت قهرمان شد، دست‌نخورده باقی بماند. 

* 30 بازی

آنچه فرهاد مجیدی با استقلال در لیگ بیست و یکم رقم زد، همچنان در صدر فهرست نباختن‌های سریالی تاریخ لیگ برتر قرار دارد؛ تیمی که نباخت و نباخت و نباخت تا قهرمان شد. آبی‌ها در آن 30 بازی صاحب 19 برد و 11 مساوی شدند. قبل و بعد از این بازه زمانی، دو شکست خانگی برابر سپاهان قرار دارد: آخرین بازی لیگ 20 (با فرهاد مجیدی برابر تیمِ نویدکیا) و اولین بازی لیگ 22 (با ساپینتو برابر سپاهانِ مورایس).

* 29 بازی

شکست برابر استقلال خوزستان در فولاد آره‌نا، حکم به توقف روند بدون باخت استقلالِ نکونام بعد از 29 بازی داد. تیمی که در هفته سوم لیگ بیست و سوم به سپاهان باخت و سپس شکست نخورد تا هفته سوم این فصل برابر همنام خوزستانی. استقلال در این بازه زمانی 18 برد کسب کرد و 11 بار هم به مساوی، رضایت داد. جالب اینکه هر دو باخت نکونام در ابتدا و انتهای این مسیر، اولا در جایی بیرون از تهران رقم خورد (اصفهان و اهواز) و ثانیا برابر سرمربیان خارجی بود: مورایس و بوژوویچ.

* 26 بازی

رکوردی که تا پایان لیگ بیستم و به مدت 13 فصل پابرجا بود ولی حالا سوم است. پرسپولیس در یک مقطع زمانی، 26 بازی را از اواخر لیگ ششم تا اوایل لیگ هفتم بدون باخت سپری کرد: 10 بازی با دنیزلی و 16 بازی با قطبی. در این بازه زمانی، قرمزها 16 بار برنده شدند و 10 بازی با تقسیم امتیاز همراه بود. این رکورد از روز باخت 4 بر 3 برابر پیکان در هفته بیستم لیگ ششم در ورزشگاه آزادی، استارت خورد و تا روز شکست 2 یک به سپاهان در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ هفتم در فولاد شهر ادامه داشت.

5390