گزارش آماری/ شب پررکورد فرهاد مجیدی در آزادی

گزارش آماری/ شب پررکورد فرهاد مجیدی در آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی با گرفتن سه امتیاز بازی با فجر سپاسی، به چند رکورد قابل توجه رسید.

به گزارش فوتبالی، پیروزی مقابل فجر، ششمین برد متوالی استقلال بود تا فرهاد مجیدی به رکوردی برسد که پیش از این فقط زنده یاد منصور پورحیدری و آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال و سرمربی فعلی الغرافه قطر، آن را کسب کرده بودند و حالا تیم فرهاد مجیدی سومین استقلالی است که در تاریخ لیگ برتر توانسته 6 بازی پیاپی را ببرد.

مهمتر از این آمار، اما عبور فرهاد مجیدی از رکورد امیر قلعه‌نویی است. تا پیش از بازی امروز استقلال و فجر، آمار بهترین شروع در تاریخ لیگ برتر مربوط به سپاهان در لیگ هجدهم می‌شد که تیم امیر قلعه‌نویی تا هفته بیستم بدون شکست باقی ماند منتهی با توجه به آنکه دیدار هفته نوزدهم سپاهان مقابل ذوب آهن به تعویق افتاد و بعد از دیدار هفته بیستم این تیم مقابل تراکتور – که با شکست شاگردان قلعه‌‍نویی به حریف تبریزی‌شان به پایان رسید – همراه شد، سپاهان در 19 بازی اولش در لیگ بدون شکست بود که استقلال موفق شد از این رکورد بگذرد و به تنهایی صاحب بهترین شروع در تاریخ لیگ برتر شود و حالا مجیدی به دنبال عبور از یک رکورد دیگر سپاهان است. اینکه بتواند در 21 بازی متوالی، بدون شکست باقی بماند.

استقلال در حال حاضر همچنان بدون شکست است و بدون دو مدافع اصلی‌اش، در بازی مقابل فجر، گل نخورد تا رکورد کلین‌شیت‌های حسینی در این فصل به 13 بازی( با احتساب 7 دقیقه حضور او در بازی هفته دوم مقابل ذوب آهن) برسد. استقلال با مس رفسنجان با 29 گل زده بهترین خط حمله لیگ را تشکیل می‌دهند و استقلال با 6 گل خورده، صاحب بهترین خط دفاع است.

1984