خبر خوشحال‌کننده برای استقلالی‌ها/ یامگا با یک چشم بازی کرد و پاس گل هم داد!

خبر خوشحال‌کننده برای استقلالی‌ها/ یامگا با یک چشم بازی کرد و پاس گل هم داد!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره فرانسوی استقلال در بازی تدارکاتی امروز پا به توپ شده و بازی خوبی هم ارائه داده است!

به گزارش فوتبالی، قطعا یکی از تلخ‌ترین اتفاقات فصل قبل برای استقلال، مصدومیت ناگهانی کوین یامگا از ناحیه چشم بود. برخوردی که بین یامگا و حامدی‌فر در جریان یکی از تمرینات به‌وجود آمد، منجر به خسارتی جبران‌ناپذیر به چشم چپ یامگا شد؛ به طوری که این بازیکن چندین بار در سال گذشته زیر عمل رفت و در نهایت هم بینایی چشم چپ خود را برای همیشه از دست داد.

پس از اینکه ماجرای تخلیه چشم چپ یامگا به طور رسمی تایید شد، این سوال برای همه ایجاد شد که سرنوشت این بازیکن چه خواهد شد و آیا او می‌تواند یا یک چشم بازی کند یا نه؟ درنهایت هم گفته شد استقلال باید از ایفمارک استعلام بگیرد و در صورت رضایت نماینده پزشکی فیفا، یامگا می‌تواند با یک چشم هم بازی کند.

این وینگر فرانسوی که پنالتی‌زن اول استقلال هم به شمار می‌رفت، با بازی‌های درخشان خود حسابی در دل هواداران جا باز کرده بود و برای استقلالی‌ها بسیار ناگوار بود که بازیکن مورد علاقه خود را دور از ترکیب ببینند.

در حالی که همه منتظر بودند ببینند سرنوشت یامگا چه خواهد شد و آیا این حادثه به معنای پایان فوتبال او خواهد بود یا خیر؛ امروز اتفاق جالبی رخ داده و یامگا برای استقلال بازی کرده است.

استقلال امروز در دیداری تدارکاتی، به مصاف تیم صالحین رفت و توانست با نتیجه پرگل 5 بر صفر این تیم را شکست دهد، اما جالب اینجاست که کوین یامگا بعد حدود 7 ماه دوری از فوتبال، در این بازی دوستانه پا به توپ شده و توانسته کاملا موثر ظاهر شود!

در واقع گل پنجم استقلال با همکاری یامگا و مهرداد محمدی به ثمر رسیده، به این صورت که یامگا ارسالی به روی دروازه انجام داده و محمدی هم توانسته این توپ را به گل پنجم استقلال تبدیل کند.

یامگا که امروز از نیمه دوم در ترکیب استقلال قرار گرفته، با عملکرد خود نشان داده هنوز هم به قول معروف «دود از کنده بلند می‌شود» و «اگر فوتبال بلد باشید، با یک چشم هم می‌توانید از خیلی‌ها بهتر بازی کنید!»

هر چند حضور یامگا در ترکیب استقلال و پاس گل او می‌تواند خبر خوبی برای استقلالی‌ها باشد، اما هنوز تکلیف این بازیکن روشن نشده و نمی‌توان به طور قطع گفت که آیا استقلال قرار است در آینده از یامگا در بازی‌های رسمی استفاده کند یا نه؟

هنوز دو سال دیگر از قرارداد این بازیکن فرانسوی باقی مانده و در صورت صدور مجوز از سوی ایفمارک، یامگا می‌تواند با یک چشم هم برای تیمش بازی کند. اما در غیر صورت، شاید استقلال مجبور شود این بازیکن را از لیست خود کنار بگذارد که هواداران امیدوارند این اتفاق رخ ندهد و یامگا به سرنوشت پادووانی دچار نشود.

7474