ادعای نکونام؛ سمیعی به من گفت آتیلا حجازی نمی‌تواند کار کند!

ادعای نکونام؛ سمیعی به من گفت آتیلا حجازی نمی‌تواند کار کند!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل باشگاه استقلال و سرمربی این تیم  در ماجرای جدایی آتیلا حجازی از استقلال روایت‌های متفاوتی دارند. 

به گزارش فوتبالی، پس از پایان لیگ بیست و سوم، آتیلا حجازی که کاندیدای سرپرستی استقلال بود از این تیم جدا شد و در لیگ بیست و چهارم ایمان عالمی روی نیمکت آبی ها نشست.

حجازی بارها در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که مشکلی برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارد و می تواند همراه این تیم باشد. حجازی امید و علاقه زیادی داشت که با استقلال همکاری کند اما در نهایت به شکلی مبهم فرصت همکاری با این تیم را پیداد نکرد. 

امروز جواد نکونام در گفتگو با رسانه‌ها در حاشیه جلسه تمرینی استقلال درباره ماجرای آتیلا گفت: «آتیلا حجازی دوست من رفت و علیه من مصاحبه کرد. می‌خواهم درباره ماجرای ایشان شفاف توضیح دهم. من سال گذشته خودم گفتم که آتیلا حجازی به استقلال بیاید. تمام برنامه‌ام را گذاشتم تا ایشان در تیم بماند. حتی پارسال به من می‌گفتند چون روی نیمکت نمی‌تواند بنشیند او را از تیم بیرون کن اما من چنین کاری نکردم. حتی به من گفتند در بازی با نساجی در قائمشهر ایشان را نبر و شخص دیگری را ببر که من اجازه ندادم و گفتم ایشان سرپرست تیم من می‌باشد. به‌خاطر مشکلات اخذ مجوز به من گفتند که از آتیلا حجازی نمی‌توانی استفاده کنی و من در ادامه آقای عالمی را معرفی کردم. آقای سمیعی مستقیم گفتند که آتیلا حجازی نمی‌تواند کار کند. ایشان هم علیه من حرف زدند اما عیبی ندارد و من ایشان را دوست دارم.»

۸۸۱۳