ادعای نکونام: گفتم برای زیلیکیچ آخر از همه کارت بازی بگیرید!/ مدیران خلاف این کار را انجام دادند!

ادعای نکونام: گفتم برای زیلیکیچ آخر از همه کارت بازی بگیرید!/ مدیران خلاف این کار را انجام دادند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام ادعا می‌کند که به مدیران استقلال اعلام کرده که برای زیلیکیچ آخر از همه کارت بازی بگیرند!

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که ادعای‌های جنجالی بر علیه فرشید سمیعی و هلدینگ خلیج فارس داشته است حالا از رخ دادن یک اتفاق عجیب دیگر هم در طی ماه‌های اخیر در باشگاه استقلال رونمایی کرده که واقعا ورود نهادهای نظارتی را می‌طلبد! 

نکونام مدعی است که "از همان ابتدا مدیران مربوطه، اصرار به حضور بازیکن بوسنیایی را در تیم داشته‌اند و حتی برای تست گرفتن از زیلیکیچ شخصا به اردوی ترکیه تیم ملحق شده‌اند تا بازی وی را ببینند!"

نکونام ادعا دارد که "به مدیران استقلال اعلام کرده که آخر از همه باید برای زیلیکیچ کارت بازی بگیرند اما مدیران عکس این کار را انجام دادند و به عنوان اولین بازیکن کارت بازی او را صادر کردند! در صورتی که اگر این کار را مرتکب نمی‌شدند بلانکو می‌توانست از همان ابتدا قراردادش ثبت شود و در دو هفته ابتدایی لیگ برتر برای تیم بازی کند!"

سوال بزرگ هواداران استقلال از جواد نکونام در این باره این است که آیا وی نمی‌توانست زودتر از این‌ها این مسئله را رسانه‌ای کند؟ یا از همان ابتدا زیر بار قبول زیلیکیچ نمی‌رفت و از همان ابتدا با گرفتن کارت بازی برای او مخالفت شدیدی می‌کرد؟ 

بنظر می‌آید که نکونام بعد از اینکه متوجه شد مدیران هلدینگ و مدیران استقلال قید او را زدند و به دنبال انتخاب جانشنین او هستند جایز دانست مسئله به این مهمی را رسانه‌ای کند وگرنه همچنان در این باره سکوت می‌کرد!

9098