نکونام برای هلدینگ و شمشیر را از رو بست؛ از این به بعد مصاحبه می‌کنم/ کی هستید که من را تایید کنید؟!

نکونام برای هلدینگ و شمشیر را از رو بست؛ از این به بعد مصاحبه می‌کنم/ کی هستید که من را تایید کنید؟!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام به طور واضحی برای مدیران باشگاه و هلدینگ خلیج فارس خط و نشان کشید!

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن در استقلال قرار دارد و اصلا مشخص نیست که قرار است در ادامه راه سرمربی استقلال باشد یا از سمتش اخراج خواهد شد فعلا در تازه‌ترین مصاحبه‌ خود با خبرنگاران، موضع‌اش را با هلدینگ خلیج فارس و مدیریت استقلال مشخص کرده و به شکل کاملا آشکار برای آن‌ها شمشیر را از رو بسته است!

نکونام در مصاحبه 15 دقیقه‌ای خود با خبرنگاران ادعا کرد که "مدیریت استقلال از سکوت او سو استفاده کرده‌اند و افرادی نظیر آتیلا حجازی، داوود حق‌دوست و مهدی هاشمی‌نسب را بر علیه وی کردند!" همچنین او در ادامه صحبت‌های خود این‌چنین گفت که "از این به بعد مصاحبه خواهم کرد و به مانند سال گذشته ریزترین مسائل ممکن را با هواداران در میان خواهم گذاشت تا به قول خودش آن‌ها از شرایطی که رخ می‌دهد آگاه باشند!"

نکونام در پایان مصاحبه خود به صراحت این جمله را بر زبان آورد که " این افراد ( اعضای هلدینگ و مدیریت استقلال) اصلا چه کسانی هستند که بخواهند من را تایید کنند و برای بازیکنی که من می‌خواهم اظهار نظر کنند؟! من همه چیز فوتبال را می‌دانم چون عمرم را در فوتبال گذاشته‌ام!" 

جدا از صحبت‌های بالا، نکونام زیلیکیچ را هم از استقلال کنار گذاشته و همین حسابی مورد ناراحتی و البته خشم شهریاری قرار گرفته است! چرا که گویا هم شهریاری و هم نکونام در ابتدای فصل برای حضور این بازیکن در لیست استقلال به توافق رسیده بودند! 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که هلدینگ خلیج فارس و علی‌الخصوص فرشید سمیعی نسبت به این صحبت‌های جنجالی نکونام و البته اعلان جنگی که وی به راه انداخته واکنشی نشان می‌دهند یا همچنان ترجیح می‌دهند در سکوت کامل به سر ببرند؟

9098