بیانیه کم‌ضرب و زور استقلال؛ واقعا حمایت از جواد نکونام بود؟

بیانیه کم‌ضرب و زور استقلال؛ واقعا حمایت از جواد نکونام بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال سرانجام امروز بیانیه‌ای در مورد تغییر سرمربی خود داد که مشخصا حمایت کامل از جواد نکونام در آن به چشم نمی‌خورد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی اصلی‌ترین گزینه مدیریت استقلال برای جانشینی جواد نکونام است و که مشخص هم شد مدیران هلدینگ و باشگاه استقلال، با سرمربی اسبق استقلال بر سر میز مذاکره هم نشسته‌‌اند.

خبر مذاکره با مجیدی را نه باشگاه استقلال، بلکه نزدیکان جواد نکونام تکذیب کردند و همین موضوع کافی بود تا احتمال اخراج و برکناری او بیش از پیش به واقعیت نزدیک باشد.

نکونام که باتوجه به نتایج اخیر و البته رفتار عجیب خود عرصه را تنگ می‌دید، در یک اقدام بی‌سابقه جای اینکه هجومی برخورد کند، یک مصاحبه متفاوت و نرن انجام داد و قول قهرمانی داد اما این مصاحبه جایی در کانال رسمی آبی‌ها نداشت و فقط از سوی یک خبرگزاری منتشر شد.

از طرفی دیگر، خبر مذاکره با فرهاد مجیدی و برکناری جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال تکذیب نشد تا همه پیش بینی کنند درحال سپری کردن لحظات آخر خود در جمع آبی‌ها باشد.

باشگاه استقلال سرانجام امروز تصمیم گرفت بیانیه‌ای در‌ مورد حواشی اخیر منتشر کند اما در این بیانیه نه تکذیب مذاکره با فرهاد مجیدی به چشم می‌خورد و نه ابقای نکونام. 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در بخشی از این بیانیه نوشت: “کادرفنی استقلال در تلاش است با تلاش با تمرینات فشرده نقاط ضعف موجود در ساختار فنی تیم را برطرف سازد تا دغدغه هواداران در آستانه بازی‌های حساس لیگ نخبگان آسیا برطرف شود تا بهترین نتیجه حاصل شود”.

“کادرفنی” عبارتی است که باشگاه استقلال به‌جای نام بردن از جواد نکونام به کار برده و همین موضوع نشان می‌دهد این بیانیه بیشتر برای برداشتن بار از روی دوش مدیریت استقلال بوده و نه حمایت از جواد نکونام. کادر فنی می تواند شامل سرمربی آینده استقلال هم بشود.

به عقیده برخی اهالی فوتبال چون باشگاه استقلال هنوز با گزینه مدنظر خود به توافق کامل نرسیده، اخراج نکونام را اعلام نمی‌کند و برای آرام کردن فضا چنین بیانیه‌ای منتشر کرده است.

۵۷۹۳