ادعای نکونام؛ درباره ماجرای بدنساز استقلال، سمیعی دروغ می‌گوید!

ادعای نکونام؛ درباره ماجرای بدنساز استقلال، سمیعی دروغ می‌گوید!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام درباره ماجرای سسما، بدنساز تیمش ادعای جنجالی می‌کند! 

به گزارش فوتبالی، نکونام که با مصاحبه امروز خود با فرشید سمیعی و مدیران هلدینگ خلیج فارس وارد جنگ شد، ادعای فوق‌العاده آتشینی درباره ماجرای سسما، بدنساز تیمش می‌کند که به نظر می‌آید اگر آن‌ توسط مدیرعامل استقلال تکذیب نشود یا حداقل مورد شفاف‌سازی قرار نگیرد حق با جواد نکونام بوده است! 

نکونام مدعی است که فرشید سمیعی در وهله اول خودش در جلسه با سسما حضور نداشته و یکی از افراد خود را به مذاکره با این مربی بدنساز فرستاده است! او همچنین ادعا دارد که در ابتدا به سسما، نصف مبلغ قراردادش در سال گذشته را برای فصل پیش روی پیشنهاد داده‌‌اند که با مخالف وی همراه شده و همین موضوع باعث شده تا جلسه دیگری با حضور سمیعی برگزار شود! 

همچنین نکونام مدعی است که سسما حاضر بوده با همان مبلغ قرارداد سال گذشته‌اش قرارداد جدید منعقد کند اما سمیعی به دروغ در فضای مجازی خبر داده که این مربی بدنساز خواستار یک مبلغ نجومی شده است!

سسما که سابقه ۱۶ سال کار کردن در لالیگا را دارد فعلا در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرده و در خارج از کشور به سر می‌برد که همین معضل جدیدی برای فرشید سمیعی به حساب می‌آید! 

نکونام به شکل آشکار در حضور خبرنگاران، سمیعی را دروغ‌گو خوانده و باید ببینیم که مدیرعامل استقلال نسبت به این صحبت‌ها واکنش خاصی نشان می‌دهد یا همچنان سکوت خود را نمی‌شکند!

9098