نکونام: هلدینگ اگر بازیکن بلد بود بگیرید دو بازیکن عجیب جذب نمی‌کرد!

نکونام: هلدینگ اگر بازیکن  بلد بود بگیرید دو بازیکن عجیب جذب نمی‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام نسبت به جذب دو بازیکن بوسنیایی توسط باشگاه استقلال واکنش تندی نشان داد!

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در طی سال‌های اخیر جذب دو بازیکن بوسنیایی توسط هلدینگ خلیج فارس برای استقلال بوده است! دو بازیکنی که معلوم نیست توسط چه شخص خاصی انتخاب شده‌اندو همچنین از رزومه خوبی برای حضور در استقلال برخوردار نیستند! 

با این وجود وقتی مشخص شد که حسین حسینی در استقلال ماندنی است، دروازه‌بان بوسنیایی که جذب شده بود قراردادش فسخ شد اما وینگر هموطن او، یعنی زیلیکیچ در تیم ماندنی شد یا به عبارتی با اصرار مدیران استقلال در لیست استقلال نامش گنجانده شد که بنظر از همان ابتدا باید جواد نکونام این موضوع را رسانه‌ای می‌کرد و زیر بار آن نمی‌رفت و خیلی شفاف و روشن با هوادار استقلال رقم خوردن چنین اتفاقی را در میان می‌گذاشت!

نکونام در مصاحبه امشب خود با خبرنگاران اظهار نظر جالبی درباره این وینگر بوسنیایی داشته و عنوان کرده که " این بازیکن در هیچ تیمی از فوتبال ایران نمی‌تواند بازی کند چون از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است! همچین ادعا کرد که اگر چنین بازیکنی بخواهد در تیم او بازی کند روز آخر وی در فوتبال است!"

نکونام در پایان صحبت‌های خود مدعی بود که هلدینگ توانایی انتخاب بازیکن را ندارد و عنوان کرد "که اگر جذب بازیکن بلد بودند دو بازیکن عجیب را به خدمت نمی‌گرفتند! من خودم وقتی می‌خواهم بازیکن خارجی جذب کنم ساعت‌ها فیلم بازی او را تماشا می‌کنم و درنهایت تمام دست و پایم می‌لرزد که نکند خوب باشد یا نه! هرچند که تا به حال بازیکنان خارجی که من به تیم آوردم عملکردشان با رضایت هواداران روبه‌رو شده و همین مهم است."

9098