ادعای نکونام؛ مربی پرتغالی را از اردوی ترکیه به مدیریت گفته‌ام می‌خواهم!/ سمیعی دست دست می‌کند!

ادعای نکونام؛ مربی پرتغالی را از اردوی ترکیه به مدیریت گفته‌ام می‌خواهم!/ سمیعی دست دست می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام درباره اضافه شدن دستیار خارجی به کادرفنی‌اش به نکات مهمی اشاره کرده است. 

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام که هر لحظه ممکن است با دریافت یک حکم رسمی از سوی باشگاه استقلال از هدایت این تیم برکنار شود در تازه‌ترین مصاحبه خود ادعاهای جنجالی داشته که باید منتظر باشیم و ببینیم فرشید سمیعی به آن‌ها واکنشی نشان می‌دهد یا همچنان روزه سکوت خود را نمی‌شکند!

نکونام که شرایطی خوبی در استقلال ندارد از ابتدای فصل به دلیل نبود یک مربی خارجی در کادرفنی‌اش حسابی مورد ملامت هواداران استقلال قرار گرفته و به همین خاطر در مصاحبه امروز خود درباره این موضوع ادعای جنجالی داشته است. 

نکونام مدعی است که " در اردوی ترکیه با یک مربی پرتغالی که سابقه کار در لالیگا اسپانیا را هم دارد به توافق کامل رسیده و به مدیریت باشگاه و فرشید سمیعی اعلام کرده که این مربی را به عنوان دستیار برای کادرفنی‌اش می‌خواهد اما از آن روز تقریبا 2 ماهی می‌گذرد و مدیرعامل استقلال برای آوردن این مربی پرتغالی عملا دست روی دست گذاشته است!"

همچنین سرمربی استقلال به این موضوع هم اشاره کرد که نامه رسمی که برای جذب این مربی پرتغالی به مدیریت باشگاه زده و همچنین ویزای او را در اختیار دارد و هر زمانی که بخواهد آن را می‌تواند رسانه‌ای کند! 

در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم که نکونام اصلا در استقلال می‌ماند که این دستیار پرتغالی بالاخره رهسپار ایران شود یا که اتفاقات دیگری رخ می‌دهد؟

9098