سوال مهم پس از توافق با مهرداد محمدی؛ کارت بازی هم برایش صادر می‌شود؟

سوال مهم پس از توافق با مهرداد محمدی؛ کارت بازی هم برایش صادر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه رسمی باشگاه استقلال روز گذشته خبر داد که مشکل مهرداد محمدی حل شده است و این بازیکن از فردا (امروز) به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مهرداد محمدی قبل از شروع فصل قراردادش را برای یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرده بود. اما مدتی پیش متوجه شد که باشگاه استقلال قرارداد او و 3 بازیکن دیگر به صورت یکطرفه فسخ کرده است.

ظاهرا این کار به این دلیل انجام شده بود که باشگاه استقلال بتواند قرارداد گوستاوو بلانکو را بدون این که از سقف بودجه عبور کند ثبت کند و کارت بازی مهاجم آرژانتینی را بگیرد. هر چند این ترفند هم جواب نداد و استقلال قرارداد آرمین را هم به همین منظور فسخ کرد.

مهرداد محمدی با این که از اقدام مدیران باشگاه استقلال ناراحت بود با این حال به درخواست جواد نکونام در تمرینات شرکت می‌کرد. اما طاقت او طاق شد و بالاخره تصمیم گرفت به تمرین نرود.

بعد از این اتفاق خبرهایی درباره احتمال انتقال این بازیکن به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور مطرح شد و همین مساله باعث شد مدیران باشگاه دست به کار شوند و جلوی این اتفاق را بگیرند.

در نهایت دیروز جلسه‌ای میان فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال و مهرداد محمدی برگزار شد. در این جلسه توافقات لازم جهت اضافه شدن نام مهرداد به لیست انجام و در ادامه نام این بازیکن در سازمان لیگ به عنوان بازیکن استقلال ثبت شد.

اما نکته این است که آیا سازمان لیگ برای این بازیکن کارت بازی صادر خواهد کرد؟ به هر حال استقلال مشکل عبور از سقف بودجه داشت که نام مهرداد را از لیست خارج کرد. از آن روز به بعد هم اتفاقی نیفتاده است که فضای لازم برای ثبت قرارداد مهرداد یا هر بازیکن دیگری ایجاد شود.

در واقع مدیران استقلال می‌توانند با چند بازیکن دیگر هم قرارداد ببندند. اما مهم این است که بتوانند نام آنها را در سازمان لیگ ثبت کنند و برایش کارت بازی بگیرند. حالا باید دید در ادامه چه اتفاقی برای مهرداد محمدی خواهد افتاد.

1359