جایگاه ویژه خرید جدید استقلال در تفکرات جواد نکونام

جایگاه ویژه خرید جدید استقلال در تفکرات جواد نکونام

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال نگاه ویژه‌ای به بازیکن جدید این تیم دارد.

به گزارش فوتبالی، حضور مهرداد محمدی در استقلال، تقریبا قطعی شده و حالا همه منتظر رونمایی رسمی این باشگاه از خرید جدیدش هستند.
مهرداد محمدی که به همراه برادر دوقلوی خود میلاد، فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه راه آهن شروع کرد، با سقوط این تیم به دسته یک راهی سپاهان شد و با گذراندن سه فصل نسبتا موفق در اصفهان تصمیم گرفت لژیونر شود.
نگاهی به آمار این بازیکن در فصول اخیر نشان می‌دهد، با توجه به توانایی او به بازی در پستهای مختلف، استقلال خرید خوبی انجام داده است.

* شروع درخشان در دوره لژیونری

آوس پرتغال اولین باشگاهی بود که مهرداد محمدی در دوره لژیونر شدن خود در آن بازی کرد. او که فقط یک فصل برای این تیم به میدان رفت توانست در 28 بازی، 8 گل بزند و 8 پاس گل بدهد. مهرداد در طول مسابقات 22 پاس کلیدی هم به نام خود ثبت کرد تا شروع درخشانی در خارج از کشور داشته باشد.

* دو فصل متفاوت در العربی

مهرداد سپس راهی قطر شد و به تیم العربی پیوست و دو فصل برای این تیم بازی کرد. او در فصل اول توانست 20 بازی به میدان برود و 10 گل و 3 پاس برای تیمش داشته باشد. هر چقدر آمار محمدی در این فصل خوب بود، در فصل دوم اما اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نرفت و به دلیل مصدومیت فقط 5 بازی برای تیمش به میدان رفت. البته در همین 5 بازی، او یک گل برای العربی به ثمر رساند.

* احیای دوباره

السیلیه قطر مقصد بعدی مهرداد محمدی بود. برای این بازیکن که یک فصل سخت همراه با ناکامی را گذرانده بود، تغییر تیم جواب داد و او توانست مجددا خود را احیا کند. مهرداد با انجام 20 بازی برای السیلیه آمار 10 گل و 4 پاس گل را به ثبت رساند.

* حساب ویژه نکونام روی مهرداد محمدی

یک نکته فنی جالب درباره تیم استقلال، تغییر سبک بازی این تیم نسبت به فصول قبلی است. آنها که روزگاری با مهاجمان طلایی خود بلای جان حریفان بودند، مدتی است ماموریت فروپاشی دروازه‌ها را به وینگرهای خود داده‌اند. نمونه این ادعا را میتوان در نقش زوج یامگا – حسین زاده در قهرمانی بدون شکست استقلال مشاهده کرد و یا تمرکز برنامه ساپینتو به مثلث یامگا – قایدی – محبی را مورد توجه قرار داد. به همین دلیل کاملا مشخص است جواد نکونام حساب ویژه‌ای روی خرید جدید خود باز کرده و مهرداد نقشی جدی در تفکرات این سرمربی دارد.

6442