واکنش مهرداد محمدی به شایعه درگیری با نکونام بر سر نیمکت‌نشینی

واکنش مهرداد محمدی به شایعه درگیری با نکونام بر سر نیمکت‌نشینی

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن نیمکت‌نشین استقلال در هفته‌های اخیر، به یک شایعه مهم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از دربی، یکی از مهمترین سوال‌هایی که هواداران استقلال از جواد نکونام پرسیده بودند، دلیل بازی ندادن به مهرداد محمدی بود. 

بازیکنی که با پیوستن به استقلال در ابتدای فصل، یکی از بمب‌های اصلی نقل و انتقالات تابستانی بود اما حالا کار به جایی رسیده که او در 6 بازی آخر تیمش، روی هم، 90 دقیقه بازی کرده است.

در شرایطی که مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال، در کنفرانس خبری قبل از بازی با هوادار اعلام کرد که محمدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال است و نیمکت‌نشینی او فقط به خاطر مسائل فنی است، امروز صبح شایعه ای در کانالهای تلگرامی مبنی بر درگیری محمدی و نکونام منتشر شد.

در این خبر عجیب آمده بود:" چند روز قبل بین محمدی و نکونام، درگیری لفظی به وجود آمده و محمدی به سرمربی‌اش گفته است:" اگر مرا نمی‌خواستی چرا نامم را در لیست خرید گذاشتی و مرا به استقلال آوردی که کل فصل مرا به نیمکت ذخیره‌ پیچ کنی؟"

چند ساعت بعد از این انتشار این خبر بود که کانال تلگرامی یک روزنامه سیاسی، از قول محمدی آن را تکذیب کرد:" این خبر دروغ محض است و نمی‌دانم منبع چنین اخبار کذبی کجاست. تیم ما در کورس قرار دارد و می‌خواهند با این حواشی به استقلال ضربه بزنند. من به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم و نهایت تلاشم را می‌کنم تا انشالله در سال جدید به تیم کمک کنم."

حالا باید منتظر ماند و دید در سال جدید، محمدی می‌تواند دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد یا نه.

1984