اخبار ضد و نقیض در مورد مهرداد محمدی؛ پرسپولیس، سپاهان یا تراکتور؟ مسئله این است!

اخبار ضد و نقیض در مورد مهرداد محمدی؛ پرسپولیس، سپاهان یا تراکتور؟ مسئله این است!

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد محمدی از رفتار مدیریت استقلال دلخور است و ظاهرا قصد دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش فوتبالی، قدیمی‌ها می‌گویند "سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند" اما مدیران استقلال بی‌توجه به این مثل قدیمی برای خود دردسری بزرگ درست کردند و اکنون حتی احتمال پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس هم وجود دارد. یکی از خریدهای خوب استقلال در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم کسی نبود جز مهرداد محمدی؛ مهرداد پیش از پیوستن به جمع آبی‌ها در برنامه نود از علاقه خود به پرسپولیس پرده برداشته بود اما دست سرنوشت او را راهی استقلال کرد.

محمدی در لیگ بیست‌وسوم عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد 8 گل برای تیم جواد نکونام به‌ثمر برساند و البته در مقطعی از فصل هم نیمکت‌نشین شده بود اما با این حال با اتمام فصل، لقب بهترین بازیکن فصل استقلال و آقای گل این تیم را کسب کرد. بعد از انجام آخرین بازی فصل و برتری دو بر صفر آبی‌های تهران مقابل پیکان، مهرداد محمدی مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد که این مصاحبه باعث شد او از سوی کمیته انضباطی به‌مدت 6 جلسه از همراهی استقلال محروم شود.

مدیران باشگاه استقلال درخواست فرجام‌خواهی دادند تا شاید میزان محرومیت مهرداد کاهش پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا محمدی قربانی ثبت قرارداد گوستاووو بلانکو شود. مهرداد محمدی پس از بازی با شمس‌آذر قزوین از لیست استقلال خارج شد و تا زمانی که محمدحسین میثاقی این موضوع را در برنامه فوتبال برتر اعلام نکرده بود، شماره 7 آبی‌ها از این اتفاق خبر نداشت. محمدی انتظار داشت خیلی زود به لیست استقلال برگردد اما تا این لحظه آبی‌ها با مشکلی خودساخته، نتوانسته‌اند با مهرداد قرارداد جدیدی امضا کنند.چند وقت پیش بود که پایگاه خبری فوتبالی از احتمال جدایی قطعی مهرداد محمدی از استقلال و احتمال پیوستن او به پرسپولیس خبر داد و حالا جواد نکونام در مصاحبه شب گذشته خود با تایید خبر فوتبالی باعث شد رسانه‌ها در مورد پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس خبر بنویسند. نکونام گفت: "امروز مهرداد محمدی به من زنگ زده بود و بسیار غمگین و ناراحت بود که چرا باید اسم من از لیست کنار گذاشته شود اما برای یک بازیکن بی‌کیفیت کارت بازی هم صادر شود؟ او به خود من گفت با مدیریت باشگاه بارها تماس گرفتم اما جواب تلفن‌هایم را نداد و مجبور هستم خلاف میل باطنی از استقلال بروم. آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی هم شرایط مشابهی داشته و باشگاه اصرار به خروج اسم این دو مدافع تیم از لیست استقلال دارد درحالی که من هم اکنون به دلیل قانون سقف بودجه و اجرای آن در استقلال کمبود بازیکن دارم".

نکونام حتی در بخشی از صحبت‌های خود مدعی شد باشگاه به او گفته مهرداد محمدی را کاملا کنار بگذارد و از آلمدین زیلیکیچ استفاده کند! اکنون مهرداد محمدی در آستانه خروج از استقلال قرار دارد اما در این بین شایعه‌های عجیبی هم در مورد این بازیکن شنیده می‌شود؟ برخی مدعی شده‌اند محمدی با تراکتور قرارداد امضا کرده و تنها رونمایی رسمی از این بازیکن باقی‌مانده است؛ نکته‌ای که به آن توجه نمی‌شود، پر بودن لیست پرشورها است و آن‌ها در صورتی که خواهان جذب مهرداد هستند باید یک نفر را از لیست خارج کنند. در مورد سپاهان هم همین موضوع صدق می‌کند، زردها هنوز موفق به ثبت قرارداد ابوبکر کامارا و استیون انزونزی نشده‌اند و برای همین حضور محمدی در جمع شاگردان مورایس بعید به‌نظر می‌رسد. لیست پرسپولیس اما هنوز یک جای خالی دارد و طبق شنیده‌ها میلاد محمدی چندین تماس با برادر خود برای پیوستن به پرسپولیس برقرار کرده و البته هنوز توافقی حاصل نشده است.

باید منتظر ماند و دید مهرداد محمدی چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد؛ ماندن در استقلال یا رفتن به تیمی که برای او احترام بیشتری قائل شود؟

۵۷۹۳