استوری جواد نکونام پس از تساوی مقابل پرسپولیس: زنده باد استقلال!

استوری جواد نکونام پس از تساوی مقابل پرسپولیس: زنده باد استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام هر چند کنفرانس مطبوعاتی نمی رود اما پس از تساوی مقابل پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرام به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

به گزارش فوتبالی، صد و سومین دربی پایتخت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس همچنان روی عدد سه بماند.

درحالی که بسیاری انتظار یک بازی جذاب را از سوی هر دو تیم داشتند اما این دیدار با بدترین کیفیت ممکن به پایان رسید تا همین باعث شود انتقادات زیادی به خصوص از استقلال مطرح شود. می شود گفت با توجه اختلاف امتیازی که وجود داشت کسب تساوی برای استقلال نتیجه‌ی خوبی بود و قابل پیش بینی بود که شاگردان نکونام بیشتر به دنبال تساوی باشند و شاگردان اوسمار به دنبال کسب سه امتیاز و برابر شدن با رقیب سنتی اما چیزی که رقم خورد باب میل استقلال و البته سرمربی اش بود.

حالا جواد نکونام که بارها در کنفرانس خبری از شاگردانش تمجید کرده است این بار که به کنفرانس مطبوعاتی نرفته بود پس از پایان دربی با انتشار یک استوری باز هم به تمجید از شاگردانش پرداخته است. در استوری سرمربی استقلال آمده است:" پسران استقلال به شما افتخار می‌کنیم و تا لحظه آخر برای نام استقلال کنار هم خواهیم جنگید. شما در هر بازی تا آخرین نفس جنگیده و واژه غیرت را معنا کردید. می‌دانیم تنهاییم می‌دانیم در جنگ نابرابر هستیم اما تا وقتی هواداران کنارمان هستند از هیچ دشمنی باکی نیست. زنده باد استقلال"

2636