سوال روز/ چرا جواد نکونام هنوز استعفا نکرده است؟

سوال روز/ چرا جواد نکونام هنوز استعفا نکرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال درباره این سوال که چرا تاکنون از هدایت استقلال استعفا نداده، به خبرنگار فوتبالی پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، اختلاف بین جواد نکونام و مدیریت باشگاه استقلال از چند ماه قبل وجود داشته و همین موضوع سبب شده تا هواداران این باشگاه از این موضوع ناراحت باشند.

پس از تساوی 2 -2 آبی پوشان مقابل نساجی مازندران، برخی از طرفداران این تیم در فضای مجازی خواستار برکناری یا استعفای جواد نکونام شدند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. البته نکونام متوجه شده بود که باشگاه استقلال، او را نمی خواهد و با سرمربیان دیگری مثل فرهاد مجیدی، بیلیچ، پتف و ساپینتو مذاکره کرده است اما همان زمان هم استعفا نکرد.

نکونام پس از تمرین امشب تیمش در جمع خبرنگاران درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: من در بازی با الهلال (در دوران سرمربیگری اش در فولاد خوزستان) استعفا دادم به خاطر اتفاقاتی که افتاده بود و شرایطی که از قبل برای من به وجود آورده بودند، و به‌خاطر بی‌احترامی‌هایی که به من شده بود. من این کار را انجام دادم و بلافاصله بعد از بازی با الفیصلی رفتم که خودتان می‌دانید بهترین نتایج برای باشگاه فولاد تا آن زمان رقم خورده بود اما اگر حالا همین کار را می‌کردم، می‌گفتند که نکونام دوباره جا زده است. اگر هم این کار را نکنم، صحبت‌هایی که شما مطرح می‌کنید پیش می‌آید. اینجا ایران است و ما در اینجا مقداری دوگانگی داریم. ولی من همیشه کار خودم را انجام می‌دهم. هر وقت که ببینم شرایط سخت است و کار درست انجام نمی‌شود، یا در کارم خدشه‌ای وارد می‌شود و اجازه کار به من نمی‌دهند، سعی می‌کنم خویشتن‌داری کنم. مخصوصاً امسال هم سعی کرده‌ام زیاد صحبتی نکنم و شرایط را برای آرامش استقلال فراهم کنم. اما این تیم برای موفقیت به تمرکز کامل نیاز دارد."

این اختلاف ها درحالی رخ داده که استقلال باید در چارچوب هفته ششم لیگ برتر روز جمعه به مصاف پرسپولیس برود.دربی 104 تهران در اراک برگزار خواهد شد.

۸۸۱۳