جواد نکونام و رونمایی از قسمت جدید ترور بال؛ اوضاع آبی‌ها خوب نیست!

جواد نکونام و رونمایی از قسمت جدید ترور بال؛ اوضاع آبی‌ها خوب نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با جواد نکونام فوتبال زیبایی بازی نمی‌کند و آبی‌ها هواداران خود را خسته کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

هواداران استقلال گمان می‌کردند در این بازی کار ساده‌ای دارند اما جواد نکونام با ارائه یک ترور بال بی‌نظیر تمام محاسبات را خراب کرد.

شاید اگر هواداران استقلال یک فیلم جدید تماشا می‌کردند بیشتر از دیدن ۹۰ دقیقه فوتبال تیم جواد نکونام از آن لذت می‌بردند زیرا سرمربی استقلال بیشتر از اینکه به‌دنبال پیروزی باشد، سعی می‌کند گل نخورد که جدیدا در این امر هم ناموفق است.

استقلال درحالی مقابل آبی‌های خوزستان شکست خورد که نه موقعیت جدی روی دروازه این تیم ایجاد کرد و نه موفق شد گلی را به‌ثمر برساند. جواد نکونام حداقل در گذشته ادعا می‌کرد در کارهای دفاعی ماهر است اما اکنون در سه بازی متوالی دروازه سیدحسین حسینی باز شده است.

ذهن محاسبه‌گر نکونام در فصل گذشته هم باعث شد پرسپولیس به‌عنوان قهرمانی برسد، استقلالی‌ها می‌توانستند در دیدار با نساجی برنده از زمین مسابقه خارج شوند اما ترجیح دادند بدون ریسک تنها به تساوی فکر کنند و پرسپولیس هم با کامبک برابر همین استقلال خوزستان به صدر جدول رسید و درنهایت قهرمان شد.

نکونام اکنون هم به‌جای اینکه فکر پیروزی باشد، تساوی را در اولویت خود قرار می‌دهد.

سانترهای متوالی از راست و چپ زمین تنها تاکتیک نکونام برای نتیجه گرفتن است و همین موضوع هواداران را آزار می‌دهد.

برای اینکه ترور بال جواد نکونام ثابت شود، نیازی به داده‌های فنی پیچیده نیست و صرفا با محاسبه شوت‌های در چارچوب استقلال و بررسی ۹۰ دقیقه مسابقه به نتیجه می‌رسیم. آبی‌ها با این همه ستاره در ارائه یک بازی هجومی ناتوان هستند و حتی هافبک‌های این تیم بابت شرح وظایف دفاعی نکونام، نمی‌توانند از خلاقیت خود استفاده کنند. اوضاع آبی‌ها با جواد نکونام اصلا خوب نیست و این سرمربی اکنون در لبه پرتگاه گام برمی‌دارد و باید دید آیا او در استقلال دوام خواهد آورد یا نه.

پی‌نوشت: ترور بال اصطلاح قدیمی هواداران یوونتوس برای سبک بازی مکس الگری است که فوتبال را به‌معنای واقعی کلمه می‌کُشد!

۵۷۹۳