اختصاصی فوتبالی/ پرسپولیس به‌دنبال مذاکره با مهرداد محمدی!

اختصاصی فوتبالی/ پرسپولیس به‌دنبال مذاکره با مهرداد محمدی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیریت باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر با بازیکن استقلال وارد مذاکره شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات هنوز به‌دنبال جذب یک وینگر است و در این بین نام‌های مختلفی پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود. یکی از گزینه‌های پرسپولیس آرون بوپندزا است که هنوز مذاکرات با این ستاره گابنی ادامه دارد اما در این بین رضا درویش با یکی از بازیکنان استقلال هم می خواهد بر سر میز مذاکره بنشیند.

مهرداد محمدی بازیکنی است که از چند شب پیش پرسپولیس به دنبال مذاکره با اوست و ظاهرا رضا درویش به جذب این بازیکن اصرار دارد.

 در این بین مدیران پرسپولیس به میلاد محمدی اعلام کرده‌اند پیگیر وضعیت برادر خود باشد تا شاید بتواند او را بابت حضور در پرسپولیس راضی کند. باشگاه استقلال در راستای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو با مهرداد فسخ کرد و اکنون این بازیکن تحت قرارداد آبی‌ها نیست و بازیکن آزاد محسوب می‌شود. 

طبق شنیده‌ها محمدی تا این لحظه قرارداد جدیدی با استقلال امضا نکرده است و بنابراین پرسپولیسی‌ها به جذب او امید دارند. البته که خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی قرمزهای تهران صراحتا به رضا درویش اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد و اولویت بایدجذب بازیکن خارجی باشد اما مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد مذاکرات را به صورت همزمان پیش ببرد که در صورت منتفی شدن هر گزینه، گزینه دیگر در دسترس باشد.

مهرداد محمدی در تماس‌های اولیه پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده (محمدی پس از فسخ قرارداد با استقلال در تمرینات این تیم حاضر شد) اما صحبت‌های میلاد با برادر خود ادامه دارد و شاید اگر پرسپولیس بیشتر دست به جیب شود بتواند محمدی را راضی کند اما سوال اصلی این است که چرا باید بازیکنی که مورد تایید کادرفنی نیست به جمع قرمزها اضافه شود؟ 

گاریدو حدود دو هفته دیگر باید در لیگ نخبگان آسیا به مصاف الاهلی برود و برای همین نیاز خود به بازیکن خارجی را اعلام کرده است. قطعا حضور یک بازیکن باکیفیت با آماری بهتر از مهرداد محمدی می‌تواند کمک شایانی به قرمزها کند و اکنون باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار پست وینگر راست پرسپولیس است و درویش کدام گزینه را نهایی می‌کند.

۵۷۹۳