مهرداد محمدی دربیِ رفت را از دست داد/ استقلال منتظر رای استیناف است!

مهرداد محمدی دربیِ رفت را از دست داد/ استقلال منتظر رای استیناف است!

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه‌کشی لیگ برتر ایران انجام و مشخص شد دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته‌های ششم و بیست‌ویکم برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم با جواد نکونام موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و پشت سر پرسپولیس، در رده دوم جدول ایستاد.

آبی‌ها در حالی صدر جدول و قهرمانی را از دست دادند که هفته‌ها بالاتر از پرسپولیس قرار داشتند و تساوی بدموقع برابر نساجی، معادلات نکونام و شاگردانش را به‌هم ریخت. استقلال در هفته آخر لیگ امید به تساوی قرمزپوشان پایتخت داشت اما شاگردان اوسمار ویرا با تک‌گل گیورگی گولسیانی از سد مس رفسنجان گذشتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. 

شاگردان جواد نکونام هم موفق شدند با درخشش مهرداد محمدی در هفته آخر پیکان را شکست دهند اما مصاحبه محمدی پس از اتمام این دیدار به قدری تند و تیز بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سرعت وارد عمل شد و ستاره استقلال را 6 هفته از همراهی آبی‌ها محروم کرد. او که گل پرسپولیس را دیده بود و به همین دلیل عصبانی شده بود. گل پرسپولیس در آن بازی مشکوک به آفساید بود و البته تصاویر تلویزیونی هم نشان دادند که گل آفساید بوده است و به همین دلیل مهرداد محمدی عصبانی شد و جملات عجیب و باورنکردنی از قول او منتشر شد که حاوی الفاظ رکیکی بود. او خیلی زود محروم شد و بعد هم با حکم کمیته انضباطی شش بازی اول لیگ برتر استقلال را محروم شد.

امروز قرعه‌کشی لیگ بیست‌وچهارم برگزار شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار است در هفته‌های ششم و بیست‌ویکم به مصاف هم بروند. با توجه به محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی، این بازیکن به دربی نمی‌رسد و تا این لحظه غایب قطعی این مسابقه است. البته این احتمال وجود دارد که کمیته استیناف رای را برای مهرداد برگرداند؛ اما تا این لحظه باید غیبت او در این دیدار حساس را قطعی دانست.

5793