حضور غیرمنتظره مهرداد محمدی در تمرین دیروز استقلال!

حضور غیرمنتظره مهرداد محمدی در تمرین دیروز استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی- مهرداد محمدی در تمرین دیروز استقلال حاضر شد و کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش فوتبالی، مهرداد محمدی یکی از خریدهای خوب استقلال در لیگ بیست‌وسوم بود و نقش مهمی در استقلال داشت. مهرداد در فصل گذشته بهترین گلزن استقلال بود اما به‌دلیل یک مصاحبه فوق جنجالی در هفته پایانی،۶ هفته از همراهی آبی‌پوشان در فصل جدید محروم شد و برای همین شاهد غیبت این بازیکن در دیدار برابر شمس‌آذر و ملوان بودیم.

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر درگیر داستان ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو بودند و درنهایت برای موفقیت در انجام این کار، در یک کار عجیب و باورنکردنی قرارداد مهرداد را به صورت یک‌طرفه فسخ کردند.

طبق شنیده‌های موثق محمدی از این اقدام مدیران استقلال بی‌خبر بود و قصد نداشت در تمرین امروز آبی‌ها شرکت کند اما مدیران استقلال طی یک تماس تلفنی با این بازیکن، او را به تمرین آوردند و محمدی پس از دقایقی صحبت با جواد نکونام، کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

باشگاه استقلال هم برای پایان دادن به این جنجال خودساخته، تصاویر دیروز تمرین را با مهرداد مزین کرد تا نشان دهد او در تمرین دیروز حضور داشته و هیچ مشکلی برای ادامه کار خود با استقلال و جواد نکونام ندارد.

باید دید چه زمانی قرارداد جدید مهرداد محمدی در سازمان لیگ ثبت می‌شود چراکه از زمان ثبت قرارداد جدید، ۵ هفته محرومیت باقی‌مانده محمدی محاسبه می‌شود و خبری از کاهش آن بابت نداشتن قرارداد و فسخ نیست. اتفاقی عجیب و باورنکردنی!

۵۷۹۳