عصبانیت نکونام از «یک» جای خالی در لیست خارجی‌های استقلال؛ او دو بازیکن می‌خواهد!

عصبانیت نکونام از «یک» جای خالی در لیست خارجی‌های استقلال؛ او دو بازیکن می‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- دردسرهای جذب بازیکنان بوسنیایی در استقلال هر روز بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش‌فصل استقلال در حال برگزاری است و بازیکنان این تیم مشغول آماده‌سازی خودشان برای حضور در لیگ بیست و چهارم هستند. اما یک مشکل بزرگ در این تیم وجود دارد که باعث ناراحتی و عصبانیت کادر فنی هم شده است.

فهرست بازیکنان این تیم هنوز تکمیل نیست و هیچ کدام از تمرینات استقلال با حضور کامل بازیکنان برگزار نشده است. بخشی از کمبودها در لیست بازیکنان استقلال هم مربوط به بازیکنان خارجی است. سهمیه بازیکنان خارجی برای لیگ آینده بیشتر شده و از 1+4 به 1+5 بازیکن رسیده است. اما حتی این افزایش هم مشکلی از لیست بازیکنان خارجی استقلال حل نمی‌کند. سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که جذب دو بازیکن بوسنیایی برای استقلال دردسرساز شده است. در این گزارش آمده است: «سهمیه آسیایی استقلال با جلال الدین ماشاریپوف پر شده و گوستاوو بلانکو، رافائل سیلوا، ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ هم دیگر نفرات خارجی تیم هستند. در شرایط کنونی آبی‌ها تنها یک جای خالی برای جذب بازیکن غیرایرانی دارند و این درحالی است که جواد نکونام درخواست خرید دو بازیکن خارجی را از مدیران باشگاه داشته است.»

سرمربی استقلال از مدیران تیمش خواسته عجیبی دارد. نکونام به شدت نسبت به جذب دو بازیکن بوسنیایی شاکی است و به مدیریت اعلام کرده هرطور شده یک جای خالی دیگر برای او ایجاد کنند تا دو بازیکن مدنظرش را به ترکیب اضافه کند. سهمیه خارجی‌های استقلال در شرایط فعلی با به خدمت گرفتن یک بازیکن دیگر، تکمیل می‌شود و دیگر نمی‌توان به خواسته سرمربی تیم جامه عمل پوشاند. مگر اینکه یکی از بازیکنان خارجی فعلی قراردادش را به طور کامل با آبی‌ها فسخ کند که این موضوع هم با توجه به تبعات مالی که همراه دارد، تقریبا نشدنی است. نکونام هم با اشراف بر تمام این مسائل، با کادر مدیریتی دچار زاویه شده است.

1359