سه انتقالی که در پی پیوستن مهاجم اسپانیایی به میلان رخ می‌دهند

سه انتقالی که در پی پیوستن مهاجم اسپانیایی به میلان رخ می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- آلوارو موراتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا و مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در آستانه انتقال به باشگاه آث میلان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از خروجی‌های احتمالی اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال آلوارو موراتا است. بازیکنی که در نیم‌فصل نخست سطح فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت و توجهات را به خود جلب کرد؛ اما در نیم‌فصل دوم دچار افت شدیدی شد و تنها 3 گل برای تیمش به ثمر رساند.

این بازیکن از ماه‌ها قبل به دنبال خروج از اتلتیکو مادرید بود. او در نقل و انتقالات زمستانی مذاکراتی را با مدیران باشگاه اینتر میلان انجام داد، اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. اما این باعث نشد آلوارو موراتا برای ماندن در اتلتیکو مادرید متقاعد شود و همچنان با باشگاه‌های ایتالیایی در ارتباط بود. شنیده می‌شد که او سودای بازگشت به یوونتوس را در سر دارد، اما حالا در یک قدمی انتقال به باشگاه میلان قرار گرفته است.

به نقل از دی مارتزیو، مدیران میلان از خرید آلوارو موراتا مطمئن هستند. در صورتی که این مهاجم از اتلتیکو مادرید جدا شود، روخی بلانکو به سراغ رندال کولو موانی از پاری سن ژرمن خواهد رفت. اگر کولو موانی هم از پاری سن ژرمن جدا شود، انتقال ویکتور اوسیمن به باشگاه فرانسوی تسهیل می‌شود. از طرفی، مدت‌هاست که شنیده‌ می‌شود آنتونیو کونته سعی دارد تا روملو لوکاکو را برای باشگاه ناپولی جذب کند.

تمام این نقل و انتقالات در صورتی اتفاق می‌افتد که آلوارو موراتا به میلان بپیوندد. احتمالا این خبر پس از پایان یورو 2024 رسما اعلام شود.

1428