خرید دفاع، هدف بعدی اتلتیکو مادرید در تابستان امسال

خرید دفاع، هدف بعدی اتلتیکو مادرید در تابستان امسال

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید پس از گذراندن یک فصل نقل و انتقالاتی شلوغ و پرسروصدا حالا می‌خواهد در آخرین اقدام خود در تابستان امسال یک مدافع به جای ماریو هرموسو به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از باشگاه‌هایی که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال هیاهوی زیادی به پا کرد، اتلتیکو مادرید بود. آن‌ها پس از سکوت در هفته‎‌های ابتدایی، به مرور زمان از خریدهای جدید خود رونمایی کردند. سرخپوست‌های پایتخت‌نشین در تابستان امسال بازیکنانی همچون رابین لی نورمان، الکساندر سورلوث، خولیان آلوارز و حالا کانر گلگر را به خدمت گرفتند تا نقاط ضعف تیم خود را تا حد زیادی پوشش دهند. به گفته خبرگزاری‌ها، آخرین تلاش مدیران اتلتیکو مادرید در تابستان امسال خرید مدافع جانشین برای ماریو هرموسو خواهد بود.

به نقل از پدرو فولانا، اتلتیکو مادرید پس از نهایی کردن انتقال کانر گلگر و همچنین فروش ژائو فلیکس به چلسی، حالا به دنبال تقویت خط دفاعی است. اولویت اصلی آن‌ها برای این پست داوید هانکو، مدافع باشگاه فاینورد هلند است، اما مدیران فاینورد به پیشنهادات زیر 35 میلیون یورو برای این بازیکن گوش نمی‌دهند. همین موضوع باعث شده تا کار برای اتلتیکو سخت باشد.

به گزارش موندو دپورتیوو، هانکو دارد امیدش را از انتقال به اتلتیکو مادرید از دست می‌دهد و نسبت به انتقال به این تیم دیگر اشتیاق زیادی ندارد. اگر اتلتیکو مادرید سامو، ریکلمه و توماس لمار را به فروش برساند برای خرید هانکو اقدام می‌کند ولی اگر این اتفاق نیافتد کلمنت لنگله جذب خواهد شد. باید دید تا روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

1428