رسمی؛ وینگر پرتغالی اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست

رسمی؛ وینگر پرتغالی اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس وینگر پرتغالی تیم اتلتیکو مادرید اینبار با انتقالی دائمی به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، پس از پیوستن کانر گلگر به اتلتیکو مادرید حالا انتقال ژائو فلیکس از این تیم به چلسی رسمی شد تا این ماراتون نقل و انتقالاتی بین دو تیم به پایان برسد. این دومین دوره حضور ژائو فلیکس پس از یک دوره قرضی که در فصل ۲۰۲۲/۲۳ با چلسی داشت، خواهد بود.

فلیکس پس از پیوستن به چلسی گفت: بسیار خوشحال هستم که به چلسی برگشتم و نمی‌توانم برای شروع دوباره با تیم صبر کنم. می‌توانم چهره‌های آشنا را از آخرین باری که اینجا بودم ببینم که این نکته خوبی است. عاشق حضورم در دوره نیم فصلی که با تیم داشتم هستم و به اطرافیانم گفته بودم که دوست دارم روزی به لیگ برتر بازگردم.

به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، قرارداد این وینگر ۲۴ ساله با چلسی تا تابستان ۲۰۳۰ خواهد بود و قابلیت تمدید یک ساله نیز دارد. هنوز خبر قطعی از هزینه این انتقال نیامده اما انتظار می‌رود در مجموع به ۴۴.۵ میلیون پوند برسد.

ژائو فلیکس که در نیمه دوم فصل ۲۰۲۲/۲۳ به صورت قرضی در چلسی حضور داشت پس از انجام ۲۰ بازی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا، توانسته بود ۴ گل را به ثمر برساند و حالا می‌خواهد دوران جدید خود با آبی‌ها را بهتر از قبل شروع کند.

۱۴۲۸