افشاگری اسطوره رئال مادرید: به آن‌ها گفتم این دو ستاره را بخرند

افشاگری اسطوره رئال مادرید: به آن‌ها گفتم این دو ستاره را بخرند

پایگاه خبری فوتبالی - گوتی هرناندز اسطوره اسپانیایی به باشگاه رئال مادرید توصیه کرده بود ژائو فلیکس و جیدون سانچو را خریداری کند، اما قهرمان لالیگا این پیشنهاد را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، گوتی از سال 2013 تا 2018 مربی آکادمی رئال مادرید بود و حالا فاش کرده که در آن زمان بعد از دیدن بازی های ژائو فلیکس و جیدون سانچو در رده های پایه، به رئال مادرید توصیه کرد تا این 2 ستاره را خریداری کنند که باشگاه اسپانیایی کاملاً این نظریه را نادیده گرفت.

فلیکس در سال 2019 از بنفیکا با مبلغ 126 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست و از آن زمان، دوره های قرضی را در چلسی و بارسلونا سپری کرده و اکنون در یک قدمی امضای قرارداد شش ساله با چلسی است. در سمت دیگر، جیدون سانچو در سال 2021 از بروسیا دورتموند به منچستریونایتد پیوست و روزهای سختی در الدترافورد تجربه می کند. در کل، هیچ کدام از این 2 بازیکن به اهداف خود نرسیدند.

گوتی به ال چیرینگیتو گفت: "من فلیکس را در لیگ جوانان دیدم و آن بازیکنی حیرت انگیز بود. همه را دریبل می کرد و به نظرم باید به یک تیم بزرگ می رفت. من به رئال مادرید گفتم. در آن زمان مربی آکادمی رئال مادرید بودم و در لیگ جوانان قرار بود مقابل ژائو فلیکس بازی کنیم. او 3 گل در آن بازی زد و من به رئال مادرید اطلاع دادم و آن ها نیز کار خودشان را کردند. من همچنین جیدون سانچو را پیشنهاد دادم، اما آن ها پیگیری نکردند."

4416