اقدام تکراری هواداران اتلتیکو: آشغال ریختن روی پلاک ژائو فلیکس!

اقدام تکراری هواداران اتلتیکو: آشغال ریختن روی پلاک ژائو فلیکس!

پایگاه خبری فوتبالی - پلاک یادبود ژائو فلیکس در ورزشگاه متروپولیتانو برای یک بار دیگر با اقدامات وحشیانه هواداران اتلتیکو مواجه شد که از انتقال او به چلسی عصبانی بودند!

به گزارش فوتبالی، ملی پوش پرتغالی با انتقالی 46 میلیون پوندی از اتلتیکو به چلسی پیوست و راهی استمفوردبریج شد. وی در سال 2023 نیز مدتی به صورت قرضی برای آبی پوشان لندنی بازی کرده بود و در 20 بازی خود، چهار گل به ثمر رسانده بود.

فلیکس فصل گذشته را در بارسلونا سپری کرد و گفت که رویایش این است که دوباره برای کاتالان ها بازی کند. حرفهای فلیکس باعث خشم هواداران اتلتیکو شد. در حقیقت اتلتیکو برای بازیکنانی که بیش از صد بازی در این تیم داشته اند، پلاک یادبودی را آماده می کند و آن را در گذرگاه مخصوص هواداران قرار می دهد. 

هواداران اتلتیکو در سالهای اخیر بارها روی پلاک بازیکنانی نظیر هوگو سانچز یا تیبو کورتوا که به زعم خودشان به آنها خیانت کرده اند، آشغال ریخته اند و آن را تخریب کرده اند و حالا فلیکس برای یک بار دیگر با حمله وحشیانه هواداران افراطی اتلتیکو مواجه شده است.

اتلتیکو برای خرید فلیکس از بنفیکا 127 میلیون یورو هزینه کرد اما بازیکن پرتغالی به خریدی شکست خورده و ناکام برای آنها تبدیل شد.

4125