سنگربان آرژانتینی آستون ویلا قراردادش را تمدید کرد

سنگربان آرژانتینی آستون ویلا قراردادش را تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- امیلیانو مارتینز دروازه‌بان اول تیم ملی آرژانتنین و تیم آستون ویلا قرارداد خودش را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، امیلیانو مارتینز آرژانتینی بهترین دروازه‌بان جام جهانی ۲۰۲۲، قرارداد خودش را با تیم آستون ویلا تا تابستان ۲۰۲۹ تمدید کرد تا ۵ فصل دیگر دروازه این تیم را تضمین کند.

این سنگربان پس از تمدید قراردادش گفت: از زمانیکه پا به این باشگاه گذاشتم، هدفمون رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بود. وقتی به این هدف رسیدیم دیگر برای تمدید قرارداد صبر نکردم و آن را سریعا امضا کردم. باشگاه سال به سال پیشرفت می‌کند و حس می‌کنم ما می‌توانیم جام‌های زیادی بدست بیاوریم.

امیلیانو مارتینز ۳۱ ساله که پس از عملکرد خوبی که به عنوان دروازه‌بان جانشین در تیم آرسنال داشت در تابستان ۲۰۲۰ از توپچی‌ها جدا شد و به آستون ویلا پیوست. او عملکرد درخشانی در دروازه این تیم داشته و توانسته این عملکرد خوب را در تیم ملی نیز داشته باشد.

این سنگربان در طول ۴ فصلی که در چارچوب دروازه آستون ویلا قرار داشته توانسته در ۱۶۰ بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان برود و ۵۰ کلین شیت را ثبت کند. او پس از پیوستن به آستون ویلا با تیم ملی آرژانتین یک قهرمانی در جام جهانی و دو قهرمانی در کوپا آمریکا را نیز به کارنامه خود اضافه کرده است.

۱۴۲۸