رسمی؛ هافبک چلسی با 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ هافبک چلسی با 40 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کانر گلگر هافبک چلسی در نهایت با 40 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش با چلسی راهی اتلتیکو شد. محصول آکادمی چلسی در فصل گذشته کاپیتان و رکورد دار دقایق در چلسی بود و در نهایت با اصرار و فشار سیمئونه راهی اتلتیکو شد. 

این خرید پس از هیاهوی بسیار در نهایت امروز نهایی شد. گلگر در روز هشتم آگوست به مادرید آمده بود و با اتلتیکو تمرین کرد چرا که به نظر می رسید که انتقالش نهایی شده اما ناگهان همه چیز به هم خورد. چلسی قید خرید سامو را زد و انتقال بازیکن انگلیسی در آن زمان منتفی شد. گلگر چند روز در هتلی در مادرید ماند و در نهایت به لندن برگشت. در نهایت بحث فروش ژائو فلیکس به چلسی دوباره مذاکرات را زنده کرد. 

توافق چلسی برای خرید ژآئو فلیکس باعث شد تا آبی پوشان لندنی به فروش گلگر به اتلتیکو رضایت بدهند. بدین ترتیب سیمئونه صاحب هافبک مورد علاقه اش شد. گلگر قابلیت حضور در پست های مختلف خط هافبک را دارد و با روحیه جنگندگی خود در میانه زمین و فاز دفاعی نیز نقش مهمی خواهد داشت.  این بازیکن حالا امیدوار است که دوره موفقی را در اتلتیکو داشته باشد. او در آکادمی چلسی رشد کرده اما تجربه بازی کردن در چارلتون اتلتیک، سوانزی و وست برومویچ را هم به صورت قرضی داشته است و البته بهترین دوران او مربوط به زمان حضورش در کریستال پالاس بوده است. 

4125