رقابت رم و میلان برای جذب هافبک فرانسوی گلادباخ

رقابت رم و میلان برای جذب هافبک فرانسوی گلادباخ

پایگاه خبری فوتبالی- میلان برای جذب هافبک میانی بورسیا مونشن گلادباخ تلاش خود را انجام می دهد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای دو باشگاه میلان و رم به مانو کونه هافبک میانی بورسیا مونشن گلادباخ از مدت ها پیش علاقه نشان داده اند و این بازیکن طبق این گزارش قصد دارد گلادباخ ترک کند. در واقع او پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد خود را که در ژوئن ۲۰۲۶ منقضی میشود رد کرده است و باشگاه آلمانی نیز برچسب قیمتی بالغ بر ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو روی او گذاشته است.

چندی پیش نشریه گاتزتا دلا اسپورت خبری مطرح کرد که علیرغم گزارش های دیگر، هیچ پیشنهادی ۱۶ میلیون یورویی از میلان به گلادباخ برای مانو کونه وجود ندارد و همچنین هیچ تماسی بین باشگاه ها در این روزها وجود ندارد. بورسیا مونشن گلادباخ همچنان منتظر پیشنهادات مناسب برای این بازیکن است زیرا کونه به وضوح تمایل خود را برای ترک باشگاه اعلام کرده است. اکنون ۱۱ روز به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و گلادباخ حداقل ۲۰ میلیون یورو به عنوان مبلغ ثابت برای بازیکنی که قراردادش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، درخواست کرده است.

این هافبک فرانسوی در صورت حضور در میلان پس از یوسف فوفانا‌ دومین بازیکن از این کشور خواهد بود که در دو هفته اخیر راهی ترکیب روسونری شده است.

۱۰۰۹