رقم نجومی که میلان از بارسلونا برای وینگر پرتغالی خواسته است

رقم نجومی که میلان از بارسلونا برای وینگر پرتغالی خواسته است

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها رافائل لیائو به عنوان یکی از گزینه های بارسلونا در این تابستان مطرح شده است و باید دید که آبی و اناری ها برای خرید او اقدام می کنند یا خیر.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا وقتی که دید نمی تواند نیکو ویلیامز را در این تابستان جذب کند، به فکر جذب گزینه های دیگری افتاد. رافائل لیائو وینگر پرتغالی یکی از گزینه هایی است که باشگاه بارسلونا او را در نظر گرفته است.

حالا به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه میلان از بارسلونا رقم 175 میلیون یورو را برای رافائل لیائو طلب کرده است. باشگاه بارسلونا با توجه به اوضاع مالی دشواری که دارد نمی تواند این رقم را پرداخت کند. آبی و اناری ها حتی توانایی پرداخت نصف این مبلغ را هم ندارند و به همین دلیل به نظر می رسد که بارسا به طور کامل قید جذب رافائل لیائو را بزند.

لیائو در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد و بازیکن توانمندی در پست خود که وینگر است به شمار می رود. بارسا ممکن است به دنبال گزینه های دیگری برود و شاید هم با ترکیب فعلی خود فصل را شروع کند و دیگر به دنبال خرید وینگر در این تابستان نرود تا در تابستان بعدی نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد.

1470