یادداشت ویژه/ وقتی فوتبال، آرزوهای دست‌نیافتنی را دست‌یافتنی می‌کند!

یادداشت ویژه/ وقتی فوتبال، آرزوهای دست‌نیافتنی را دست‌یافتنی می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- گروه رسانه ای فوتبالی، سالار علیخواه و بعد باشگاه النصر عربستان، کودک خردسال دوست داشتنی وایرال شده صبح امروز را به آرزویش رساندند. این کودک در گفت و گو با گزارشگر فوتبالی حاضر در لابی هتل اسپیناس پالاس گفته بود چرا نباید رونالدو را نبیند و گریه کرده بود. او با انتشار این ویدیو توسط فوتبالی به آرزویش رسید. 

این کودک دیشب با پیراهن النصر و در اتاق رونالدو در آغوش کریستیانو قرار گرفت و با او خوش و بش کرد، عکس یادگاری گرفت و ادای رونالدو را درآورد تا به آرزویش برسد. باشگاه النصر عربستان پس از انتشار وسیع ویدیوی فوتبالی در رسانه های داخلی و خارجی و حتی رسانه ها و صفحات اجتماعی طرفداران النصر در عربستان، ترتیب دیدار رونالدو و این کوچولوی دوست داشتنی را داد تا یک صحنه زیبا در فوتبال جهان شکل بگیرد.

 اول باید از سالار علیخواه گزارشگر فوتبالی تشکر کرد که این کودک منتظر رونالدو را در لابی هتل پیدا کرد. بعد از فوتبالی یعنی خودمان باید تشکر کنیم و خودشیفتگی کنیم و بعد هم از باشگاه النصر عربستان که معنای واقعی فوتبال را به خوبی نمایش داد. شاد کردن دل این کودک، رسالت واقعی فوتبال یعنی مسئولیت اجتماعی این ورزش پرطرفدار است. فوتبال در عین بی رحمی، آرزوهایی را برآورده می کند که شاید هیچ وقت برآورده شدنشان، باورکردنی نباشد! فوتبال عین زندگی است. خودِ خودِ زندگی! 

یادداشت از چیا فوادی/ مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری فوتبالی

ویدیو گریه کودک طرفدار رونالدو به خاطر اینکه به او اجازه دیدار با ستاره محبوبش داده نمی‌شود

هوادار