رونمایی از شماره 10 جدید پرسپولیس؛ فکرش را هم نمی‌کردید! (عکس)

رونمایی از شماره 10 جدید پرسپولیس؛ فکرش را هم نمی‌کردید! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم پیراهن شماره 10 را به تن کرد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش فصل پرسپولیس زیر نظر خوان کارلوس گاریدو و دستیارانش در حال برگزاری است. قرار بود پرسپولیسی‌ها برای یک اردوی چندروزه به هلند بروند اما این اردو لغو شد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند این اردو را در ترکیه برگزار کنند.

پرسپولیس تا اینجای فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی نداشته است. جذب فرشاد احمدزاده، علی علیپور و ایوب العملود نتوانسته نقاط ضعف این تیم را پر کند. پرسپولیس هنوز نتوانسته است جایگزین مناسبی برای علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی پیدا کند اما با این وجود تمدید قرارداد برخی از بازیکنان باعث شد این تیم بیشتر از این از ستاره‌ها خالی نشود و پرسپولیس هنوز تیم نسبتا پرمهره‌ای است.

یکی از بازیکنانی که قراردادش تمدید شد و در پرسپولیس ماند عیسی آل کثیر است. او پیش از شروع فصل گذشته به سپاهان رفت اما بعد از یک نیم فصل دوباره به پرسپولیس برگشت و با زدن چند گل  حساس، نقش مهمی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

حالا عیسی حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارد و می‌خواهد در فصل پیش‌رو بهتر از قبل عمل کند. نکته جالب درباره او این است که عیسی در آخرین تمرینات پرسپولیس با پیراهن شماره 10 تمرین کرده است!

این در حالی است که او همیشه با پیراهن شماره 72 برای پرسپولیس بازی و تمرین کرده بود. اما حالا او مدعی جدید شماره 10 پرسپولیس است. پیش از این گفته می‌شد فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و علی علیپور کاندیداهای اصلی پوشیدن پیراهن شماره 10 پرسپولیس هستند. اما فعلا که عیسی این شماره را می‌پوشد و باید دید با شروع مسابقات چه اتفاقی رخ خواهد داد.


1359