توقف مذاکره پرسپولیس با سوارز؛ میلاد ناگهان جدی شد!

توقف مذاکره پرسپولیس با سوارز؛ میلاد ناگهان جدی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس دوباره وارد مذاکره جدی با میلاد محمدی را از سر گرفته است و احتمال رسیدن به توافق بین دو طرف زیاد است.

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان لیگ بیست و سوم که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود این تصور وجود داشت که این تیم برای لیگ بیست و چهارم دیگری نیازی ندارد یک مدافع چپ جذب کند. چون عبداکریم حسن مدافع قطری و علی نعمتی را در این پست در اختیار داشت.

اما ابتدا نعمتی از پرسپولیس جدا شد و به فولاد خوزستان رفت تا دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. بعد از او هم عبدالکریم حسن ناگهان درخواست جدایی داد و تلاش‌های پرسپولیس برای انصراف مدافع قطری به جایی نرسید و او هم به الوکره قطر رفت.

پرسپولیس که ناگهان با یک جای خالی بزرگ روبرو شده بود ابتداد به سراغ یحیی عطیه‌الله‌ مدافع ملی پوش مراکش رفت. اما باشگاه سوچی روسیه پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفت. بعد از آن نوبت به مارسلو سوارز مدافع چپ تیم ملی بولیوی رسید که در تیررس پرسپولیس قرار بگیرد.

پرسپولیس همزمان و البته نه با امیدواری زیاد، پیگیر شرایط یک مدافع چپ ایرانی هم بود. میلاد محمدی که برادر دوقلویش در استقلال بازی می‌کند در حال حاضر عضو تیم آدانا دمیر اسپور است. ابتدا به نظر می‌رسید توافق بین میلاد و پرسپولیس غیر ممکن باشد. حتی رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر به طور کل منکر مذاکره با این بازیکن شده بود.

اما حالا آخرین خبرها نشان می‌دهد که مذاکره با مدافع چپ بولیویایی به طور کامل متوقف شده و میلاد اولین و نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس است. گفته می‌شود دلیل اصلی انصراف پرسپولیس از جذب سوارز، اعلام آمادگی میلاد محمدی و باشگاه ترکیه‌ای‌اش برای مذاکره مجدد با پرسپولیس است.

1359