نفس راحت سه بازیکن تراکتور؛ سفر به تهران به تاخیر افتاد!

نفس راحت سه بازیکن تراکتور؛ سفر به تهران به تاخیر افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی- ملاقات نه چندان دوستانه بازیکنانی مانند بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر با هواداران پرسپولیس یک نیم‌فصل عقب افتاد.

به گزارش فوتبالی، تبریز. این اسم همیشه برای بازیکنان تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس می‌توانست دلهره‌آور باشد. بعضی از بازیکنان این دو تیم به خصوص بازیکنانی که سابقه بازی در تراکتور را داشتند به خاطر اتفاقاتی که در بازی دو تیم می‌افتاد همیشه از رفتن به تبریز هراس داشتند.

 از آخرین نمونه این بازیکنان می‌توان به امید عالیشاه اشاره کرد. بازیکن سابق تراکتور که برای سربازی به این تیم رفت و بعضی از اتفاقات باعث شد تا هواداران تراکتور حسابی از او دلخور وعصبانی باشند.

این فصل احتمالا اولین فصلی است که به جای تبریز باید نوشت تهران. حالا انگار بازی برعکس شده است شاید بعضی از بازیکنان تراکتور ترجیح بدهند به اشکال مختلف از زیر بار سفر به تهران شانه خالی کنند.

زمانی که قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شد هواداران پرسپولیس علاوه بر انتظار برای مشخص شدن برنامه بازی‌های تیمشان منتظر زمان و مکان بازی با تراکتور بودند. بعد از قرعه‌کشی اما وقتی مشخص شد بازی رفت دو تیم در تبریز برگزار خواهد شد، سه خرید جدید تراکتور یک نفس راحت کشیدند که حداقل تا پایان نیم‌فصل اول قرارنیست با هواداران عصبانی پرسپولیس مواجه شوند. 

در میان این بازیکنان احتمالا علیرضا بیرانوند بیش از بقیه بازیکنان از این که تیمش در تبریز میهمان تراکتور است خوشحال بود. او خوب می‌داند که دیدار دوستانه‌ای با هواداران پرسپولیس نخواهد داشت و به همین دلیل ترجیح می‌دهد تا جایی که می‌تواند این قرار ملاقات را به تعویق بیندازد.

4326