مصدومیت کاپیتان پرسپولیس؛ عالیشاه در شروع لیگ غایب است

مصدومیت کاپیتان پرسپولیس؛ عالیشاه در شروع لیگ غایب است

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس یک مصدوم تازه روی دست این تیم گذاشت؛ کاپیتان عالیشاه.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه کایپتان پرسپولیس که دوشنبه شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود روز چهارشنبه در جریان تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شده است. این اتفاق در جریان بازی دستگرمی برای عالیشاه افتاده است.

اتفاق به این صورت بوده است که ظاهرا عالیشاه در یکی از لحظات تمرین، قصد شوت زدن داشت. اما در حین زدن شوت، پای او با استوک یکی از بازیکنان جوان برخورد کرده که این اتفاق باعث شد امید از ناحیه انگشت پا دچار ترک‌خوردگی استخوان شود.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که میزان آسیب دیدگی عالیشاه و دوران دوری او از تمرینات و مسابقات چقدر است اما پزشک باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که بهبودی او به سه تا چهار هفته زمان نیاز دارد.

طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است مسابقات فصل جدید لیگ برتر، از روزهای 24 و 25 مرداد شروع خواهد شد. به این ترتیب اگر تاریخ فصل جدید مسابقات تغییر نکند و عقب‌تر نیفتد، امید عالیشاه هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد که این خبر خوبی برای خوان کارلوس گاریدو نیست.

نکته‌ای که می‌تواند پرسپولیسی‌ها را نگران کند این است که پرسپولیس در هفته‌های ابتداییِ فصل جدید، بازی‌های دشواری در پیش دارد. به این ترتیب جای خالی کاپیتان پرسپولیس احتمالا در بازی‌ مقابل ذوب آهن، تراکتور و شاید فولاد احساس خواهد شد.

1359