اميد عاليشاه: السد قوي است اما ما هم پرسپوليس هستيم

اميد عاليشاه: السد قوي است اما ما هم پرسپوليس هستيم

وب سایت رسمی فوتبالی- يكي از جامانده هاي پرسپوليس در سفر به قطر اميد عاليشاه است كه شايد اگر مصدوم نبود حداقل در ديدار برابر السد اين امكان برايش فراهم مي شد كه به عنوان يار جانشين براي سرخ ها در قطر به ميدان برود.

به گزارش فوتبالی، اميد عاليشاه كه قرار است آخر هفته جاري در تمرينات گروهي پرسپوليس را همراهي كند،‌ در مرود بازي اخير سرخ ها در برابر نساجي كه منجر به تساوي يك بر يك و از دست رفتن 2 امتياز براي پرسپوليس بود، به سايت فوتبالي گفت: ما موقعيت هاي خوبي را در اين ديدار خلق كرديم و مي توانستيم با برد اين بازي را به پايان برسانيم و با امتيازات كامل به تهران برگرديم.

عاليشاه در ادامه در خصوص داوري اين ديدار كه مورد اعتراض اكثر پرسپوليسي ها بود، گفت: من بازي را ديدم. درچند صحنه اتفاقات مشكوكي رخ داد. از جمله توپي كه به دست مدافع حريف خورد و خطايي كه در محوطه روي مهدي ترابي اتفاق افتاد. نمي دانم چه بگويم. من كه صحنه ها را ديدم درست نتواستم تشخيص بدهم.فكر مي كنم اين مواقع ضرروت استفاده از سيستم vir بيش از گذشته براي فوتبال ما لازم مي شود تا ديگر اين حرف و حديث ها پيش نيايد و حق تيمي ضايع نشود. 

هافبك مصدوم پرسپوليس با اشاره به اين موضوع كه به علت مصدوميت قادر به همراهي پرسپوليس در بازي برابر السد نبود خاطرنشان كرد: من به خاطر مشكلي كه برايم قبل ازبازي نساجي پيش آمد اين ديدار را هم از دست دادم. بچه ها با وجود فشار و خستگي ناشي از بازي هاي متوالي سرحال و با انگيزه به قطر سفر كرده اند و ان شا اله كه دست پر هم بر مي گردند.بازي در خانه السد كه تيم قدرتمند و پرمهره اي است سخت است. اين تيم هزينه هاي هنگفتي را براي جذب بازيكنان خوب متحمل شده و همان طور كه مي بينيد خوب هم نتيجه مي گيرد. در هر صورت تيم ما هم نفرات خوبي دارد و اميدوار هستيم كه امسال هم مثل پارسال بتوانيم نتايج خوبي را در برابر اين تيم كسب كنيم و راحت از گروه مان صعود كنيم. درست است كه تيم  السد قوي است اما ما هم پرسپوليس هستيم و مي توانيم يقه اين تيم را در خانه اش هم بگيريم.

زانیار دلیری- وب سایت فوتبالی