تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ اعتماد به پیرمرد بی‌حاشیه!

تصمیم عجیب گل‌محمدی؛ اعتماد به پیرمرد بی‌حاشیه!

پایگاه خبری فوتبالی- لوسیانو پریرا و ماندن او در فولاد یکی از تصمیمات عجیب یحیی گل‌محمدی برای این فصل بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از تصمیمات یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده احتمالا رکوردهای زیادی را در فوتبال ایران جابجا خواهد کرد. تصمیم عجیب سرمربی فولاد در مورد نگه‌داشتن پیرمرد خط حمله، لوسیانو پریرا.

 در حالی که در خریدهای فولاد بهترین گلزنان چند تیم در فصل گذشته دیده می‌شوند و بازیکنانی مانند ساسان انصاری هم حفظ شدند اما این مربی تصمیم گرفت تا مهاجم 41 ساله را هم نگه دارد تا با این کار هم سهمیه خارجی این تیم پرشود و هم مهاجمی که در فصل گذشته نتوانست گلی با پیراهن فولاد گلی به ثمر برساند را ماندنی کند. 

پریرا از شانسی که یحیی به او داده می‌تواند استفاده کرده و رکوردهایش را بهبود ببخشد.

یکی از رکوردهای ویژه این بازیکن برزیلی عنوان برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است. پریرا توانسته بالاتر از چهره‌هایی مانند لوسیانو ادینیو، عماد محمدرضا و ابراهیم توره خود را در قامت بهترین گلزن خارجی لیگ برتر مطرح کند و جالب آنکه در فهرست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر هم نام او در جایگاه چهارم قرار دارد! 

پریرا در طول 11 فصل حضورش در لیگ برتر، سابقه آقای گلی هم دارد و در لیگ هجدهم توانست به صورت مشترک با کیروش استنلی سوارز به عنوان آقای گلی دست پیدا کند.

رکورد بعدی این بازیکن، رسیدن به رضا عنایتی خواهد بود. عنایتی با 40 سال و 7 ماه رکورددار لیگ برتر است. پریرا تا کمتر از 3 ماه دیگه به یکی از بازیکنان 40 ساله تاریخ فوتبال ایران تبدیل خواهد شد و اگر بیش از 7 ماه بتواند در فولاد دوام بیاورد و به میدان برود رکورد عنایتی را هم خواهد شکست.

پریرا آخرین بار با پیراهن مس رفسنجان گل زده و در طول نیم‌فصل توانست 5 گل به ثمربرساند. او همچنین تست پزشکی تیمش را با موفقیت پشت سر گذاشت تا همه چیز مهیای یک پایان باشکوه برای مهاجمی باشد که حالا دیگر بیشتر از این که یک بازیکن خارجی محسوب شود یک بازیکن داخلی به حساب می‌آید. پیرمرد دوست‌داشتنی فوتبال ایران این فصل را با چند گل به پایان خواهد برد؟

4326