دو تیم اسپانیایی که رونالدو مقابل آن‌ها بازی می‌کند

دو تیم اسپانیایی که رونالدو مقابل آن‌ها بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه النصر عربستان در حال حاضر اردوی پیش فصل خود را در کشور پرتغال برگزار کرده است و بازی های دوستانه ای در این کشور خواهد داشت و پس از آن راهی اسپانیا می شود و اردوی آماده سازی خود را در آن جا ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو با به پایان رسیدن رقابت های یورو 2024 در حال حاضر در تعطیلات است و در اردوی تیم النصر عربستان حضور ندارد. النصری ها قرار است پس از اردوی پرتغال راهی اسپانیا شوند. در آن جا کریستیانو رونالدو هم به جمع النصری ها اضافه می شود و به اردوی آماده سازی باشگاه عربستانی می پیوندد.

النصر عربستان قرار است که در تاریخ های چهارم و هشتم ماه اوت میلادی به مصاف تیم های اسپانیایی گرانادا و آلمریا برود و بازی های دوستانه ای با این تیم ها داشته باشد. انتظار می رود که کریستیانو رونالدو در این بازی های دوستانه حضور داشته باشد. رونالدو در دوران حضورش در رئال مادرید با این تیم ها روبرو شده است.

البته آلمریا و گرانادا دو تیمی هستند که از لالیگا سقوط کرده اند و در دسته پایین تر فوتبال اسپانیا قرار گرفته اند و در فصل پیش رو تلاش می کنند که به لالیگا برگردند.

1470