روایت‌های ضدونقیض درباره آخرین کارت قرمز فصل

روایت‌های ضدونقیض درباره آخرین کارت قرمز فصل

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پایان دربی صدویکم، روایت‌های مختلفی درباره چگونگی و علت اخراج ساپینتو مطرح شده که مشخص نیست کدام یک صحیح است.

به گزارش فوتبالی، فینال جام‌حذفی با برد پرسپولیس همراه شد و استقلال علیرغم آنکه توانست بازی یک هیچ باخته را به وقت‌های اضافی بکشاند اما در نهایت نتوانست جامی را کسب کند. عصبانیت ریکاردو ساپینتو و در نهایت اخراج او صحنه ویژه این تقابل بود که پرونده آن همچنان باز است.

چند دقیقه پس از گل مرادمند، دوربین‌های تلویزیونی روی ساپینتو‌ رفت که به‌شدت عصبانی بود. در نهایت حرکات کنار زمین او محمدحسين زاهدی‌فر را مجاب کرد تا سرمربی پرتغالی را با کارت قرمز جریمه کند.

خشم ساپینتو با اخراج دوچندان شد و موقع بیرون رفتن هم با تماشاگران پرسپولیس درگیر شد. با این حال مشخص نبود که دقیقا ساپینتو به چه علتی اخراج شده است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیشب او را با حکمی سنگین، چهار ماه از حضور در میادین محروم کرد. حکمی که قطعا با گزارش ناظر داوری بازی ارتباط مستقیمی دارد.

دوشب پیش افشین پیروانی ادعا کرد که ساپینتو به سمت داور آب‌دهان پرتاب کرده و ناسزا گفته است. دیشب اما باشگاه استقلال ساعاتی بعد از حکم کمیته انضباطی، بیانیه‌ای صادر‌ کرد و مدعی شد که ساپینتو تنها با اعتراض تیم رقیب اخراج شده و در‌ پایان نوشته‌اند: "احتمالا گزارش‌هایی مدنظر (کمیته انضباطی) قرار گرفته را همان‌هایی نوشتند که به اعتراض نیمکت‌نشینان حریف چشم گفته‌اند!"

۲۵۰۹