آجورلو و زمین ۴۰۰ هکتاری که گرفته نشد

آجورلو و زمین ۴۰۰ هکتاری که گرفته نشد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل برکنار شده استقلال معتقد است وزیر ورزش مانع از گرفتن ۴۰۰ هکتار زمین برای استقلال شده است.

به گزارش فوتبالی، مصطفی آجورلو درباره حواشی پیش آمده در خصوص زمین ۴۰۰ هکتاری باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: "آقای سجادی شما دوست خوب من هستید، من ابدا با شما مشکلی ندارم اما به نظر می رسد شما دو اشتباه استراتژیک کردید. من داشتم یک استادیوم می ساختم و به رئیس جمهور هم نامه دادم تا با ما همراهی کنند. یک نامه دیگر هم دادم به رئیس جمهور در مورد استادیوم شهیاد که در سال ۵۲ برای بازی های آسیایی استفاده می‌شد. آقای سجادی به من گفتند امجدیه را به شما می دهیم اما در نهایت گفتند ممکن است بحث امنیتی باشد. استادیوم سوارکاری خلیج فارس را هم گفتند چون آثار باستانی است نمی توانیم به شما بدهیم. هر کاری کردم راه نیامدند."

آجورلو در ادامه برنامه فوتبال برتر گفت: "به سراغ شهر آفتاب رفتم و ۴۰۰ هکتار زمین با قابلیت ورزشی گرفتیم برای استقلال. با مجموعه ای که قرار بود این زمین را به ما بدهد صحبت کردم و به آقای سجادی هم گفتم که سرمایه گذار من می‌خواهد در روز ورزش کلنگ این زمین را بزند اما قبل از اینکار من را برکنار کردند. اگر اجازه داده بودند با سرمایه گذار کلنگ آن زمین را بزنیم، الان استقلال ۴۰۰ هکتار زمین داشت."

۷۷۶۸